"Vizitatorii s-au bucurat, timp de o luna, de gustul si aroma mancarurilor si bauturilor traditionale, de frumusetea produselor de artizanat ale mesterilor populari, de costumele populare, dar si de decoratiunile si ornamentele specifice Craciunului", precizeaza reprezentantii municipalitatii intr-un comunicat de presa.

In saptamana dinaintea Craciunului bucurestenii au putut cumparara de la targ daruri, cele mai cautate produse fiind iile traditionale romanesti, dar si mastile populare, decoratiunile din lemn si ceramica, icoanele pictate pe sticla, bijuteriile lucrate manual, obiectele din lemn, precum si tesaturile specifice diferitelor zone din Romania.

In perioada sarbatorilor, in cadrul targului, au fost organizate noua seri de spectacole de iarna, noutatea programului artistic al Bucharest Christmas Market fiind organizarea concertului extraordinar de Craciun, la care au participat 274 de artisti.

Citeste si:

"Damian Draghici a fost cel care a orchestrat intreg spectacolul, reusind sa puna in scena un concept inedit in Romania. Structurat pe mai multe momente, concertul extraordinar de Craciun a cuprins de la colinde romanesti, reorchestrate si reinterpretate in maniera bizantina, gregoriana, la muzica clasica acompaniata de DJ (...), dar si un potpuriu muzical oferit de Damian Draghici, care a condus si a acompaniat 15 naisti", mai arata sursa citata.

In Casa lui Mos Craciun, care a gazduit, intre 13 si 21 decembrie, proiectul "Craciun cu Ingeri", au fost realizate aproximativ 3.000 de fotografii, fiecare vizitator care a calcat pragul casutei primind o fotografie cadou.

Targul oficial de Craciun al Capitalei, Bucharest Christmas Market, a fost organizat in perioada 6 decembrie 2013 - 5 ianuarie 2014, pentru al doilea an consecutiv, de Primaria Municipiului Bucuresti, prin Creart - Centrul de Creatie, Arta si Traditie.