Unul din 12 turisti recunoaste ca a postat un comentariu online rautacios, se arata intr-un studiu. Motivele acestui gest sunt dintre cele mai variate, de la plictiseala la incercarea de a obtine o vacanta gratuita, scrie Telegraph.

Studiul a fost realizat in Marea Britanie, pe baza raspunsurilor a 1.900 de turisti, si a aratat ca 8 procente dintre acestia au redactat un comentariu rautacios.

Unul dintre calatori a recunoscut ca a postat un comentariu crezand ca actiunea sa il va ajuta sa obtina o vacanta gratuit, in timp ce altul a explicat ca “ma plictiseam si am descoperit online un hotel care se lauda cu comentariile pozitive primite, asa ca am lasat un comentariu negativ pentru a le mai scadea increderea in ei”.

Mai mult, un proprietar de unitate de cazare recunoaste ca s-a vazat la o pensiune rivala si apoi a comentat online nu foarte sincer, doar pentru a-i scadea in clasamente pe cei din concurenta.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri