"Anul aceasta avem o campanie foarte mare de promovare, cum de fapt avem in fiecare an. Continuam sa acoperim toate mediile pentru ca noi avem acoperire nationala prin toate agentiile pe care le avem si prin partenerii care s-au asociat cu noi. Este normal sa sustinem produsul cu o campanie puternica. Am ales familia de suricate, care noua ne place si consideram ca a iesit bine", a spus Marius Pandel.

In incercarea de a ajunge la toate segmentele de iubitori de calatorii, Christian Tour a lansat campania in toate mediile, inclusiv in statiile de metrou.

Christian Tour - Plane Tickets from FrameBreed on Vimeo.

Citeste si:

"In 2014 s-a investit foarte mult in campania de promovare, in jur de 700.000-800.000 de euro, concentrata foarte mult in perioada primaverii. Noi incercam sa ajungem la public prin orice metoda. Stim ca unele persoane nu se uita la TV, asa ca le atacam pe Internet, de exemplu. Daca nu se uita nici pe Internet, ne vad pe panouri sau in presa", a mai spus Pandel.

Christian Tour a vandut pe parcursul anului trecut vacante in valoare de aproximativ 45 milioane de euro, deservind 150.000 de clienti, si a obtinut un profit de trei milioane de lei. Pentru acest an, agentia isi propune o cifra de afaceri de 60 milioane de euro si 200.000 de turisti.

Citeste si despre cei care au ajutat la crearea clipurilor animate in materialul Ei au fondat cel mai cunoscut studio de animatie din Romania. Au fost nominalizati la cele mai tari premii pentru efecte speciale

Ei au fondat cel mai cunoscut studio de animatie din Romania

Ei au fondat cel mai cunoscut studio de animatie din Romania