Dintre cele 40 de rute la care au renuntat companiile aeriene, doar una a fost luata de operatorul Twin Jet, Lyon-Stuttgart, abandonata de HOP!

Air France a taiat rute pe aeroporturile din Londra si Paris

Air France conduce clasamentul in randul operatorilor aerieni care au renuntat la zboruri zilnice, cu 7 rute, trei din Londra operate de partenerul CityJet (Nuremberg, Osnabrück, Dundee), doua din Paris CDG operate de HOP! (Pisa, Koln) si una din Paris Orly catre Istanbul. KLM a renuntat la zborul Amsterdam – Manston, operat de Cityhopper.

Printre companiile aeriene importante din Europa care au renuntat la curse zilnice sunt si Lufthansa si British Airways.

Singurul transportator non-european care a renuntat la o ruta zilnica de la un aeroport din Europa de Vest a fost United Airlines. Membrul Star Alliance a decis sa puna capat zborurilor zilnice din Istanbul Atatürk la hub-ul sau din Newark la sfarsitul verii 2013.

bmi regional si Minoan Air au renuntat la cateva rute de pe aeroporturile britanice

Citeste si:

Transportatorii aerieni bmi regional si Minoan Air au renuntat la cate trei rute pe care operau zboruri zilnice. bmi regional a devenit un operator aerian independent la inceputul sezonului de iarna 2013 si a lansat mai multe zboruri, insa o parte dintre acestea nu au oferit performanta financiara sperata.

Operatorii aerieni low-cost au renuntat la foarte putine zborur zilnice

Companiile aeriene low-cost au taiat doar sase rute zilnice, in trei cazuri operatorii au relocat zborurile pe un alt aeroport din apropiere. Vueling a decis sa renunte la ruta Londra-Florenta, transavia.com la Amsterdam-Venetia, iar easyJet la Londra-Belfast.

Ryanair a renuntat la trei zboruri: Londra-Varsovia, Marsilia-Paris, Milano-Roma.