Compania va investi inca 100.000 de euro in platforma vivolis.ro pana la sfarsitul anului 2015. Tot pana atunci, OVI Travel se asteapta ca vivolis.ro sa genereze venituri de aproximativ 1 milion de euro, vanzari de 35%-40% pentru pachete super city break (bilete de avion si cazare pana la 7 nopti) si pentru cazare, vanzari de 30% a biletelor de avion si restul pentru servicii care vor fi disponibile in curand (chartere, croaziere, asigurari, transferuri, rent a car si excursii optionale), sustine Raluca Ioana Dumitru, manager general OVI Travel.

Noutatea cu care vine platforma vivolis.ro este super city break-ul prin care clientii isi pot stabili o vacanta mai lunga decat printr-un city break standard, de pana la 7 nopti petrecute la destinatie. Vivolis.ro afiseaza in timp real tarifele pentru biletele de avion si cazare, iar utilizatorii isi pot crea singuri pachetele turistice si isi pot alege destinatia in functie de activitatile pe care vrea sa le practice in vacanta.

Vivolis.ro ofera cazare la 90.000 de hoteluri din intreaga lume, cifra care pana in decembrie 2014 va ajunge la 140.000, si zborurile a 450 de companii aeriene. Compania OVI Travel are momentan cinci agenti care asigura suportul pentru clientii noii platforme si are in plan crearea unui call center exclusiv vivolis.ro.

Citeste si:

OVI Travel a creat o platforma pentru plati prin dispozitive mobile datorita solicitatilor clientilor pentru servicii online, tendinta care a facut ca turismul online sa creasca cu 20% in 2013 fata de 2012. Agentia de turism OVI Travel activeaza pe piata romaneasca din 2008, iar anul trecut a avut o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 euro, in crestere cu aproximativ 150% fata de
2012, si a vandut aproape 4.000 de vacante.