Un procent de 79% din aceasta cifra fiind realizata de Touring Europabus Romania, compania care detine retelele de agentii TUI TravelCenter si Eurolines. Compania a inregistrat o crestere de 48% a cifrei de afaceri fata de primul trimestru din 2013, ajungand la 77 milioane de lei.

Principalele linii de business ale Touring Europabus Romania care au inregistrat cele mai importante cresteri in perioada ianuarie – martie 2014, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2013, sunt:

• +65% pentru vanzarea de pachete turistice distribuite prin reteaua de agentii TUI TravelCenter si Eurolines;
• +33% la biletele de avion;
• +31% la activitatea de transport international cu autocarul operat sub brandul Eurolines

"Cresterea accentuata a vanzarilor de pachete turistice in trimestrul intai din 2014 are la baza diversificarea ofertei, introducerea de noi destinatii in portofoliu, majorarea cererii pentru pachetele early booking si pentru destinatiile exotice. La aceasta se adauga si procesul de imbunatatire continua a serviciilor de consultanta oferite clientilor in alegerea destinatiei de calatorie, precum si dezvoltarea retelei de distributie", potrivit companiei.

Citeste si:

In ultimul an, compania a deschis 16 noi birouri de vanzari si, in acest moment, ajungand la 78 de puncte de lucru.

"Vom continua sa ne concentram pe cresterea business-ului in mediul online si pe dezvoltarea permanenta a tehnologiei, pe imbunatatirea serviciilor de vanzare si post-vanzare. Romanii sunt din ce in ce mai selectivi si prefera produsele si serviciile de calitate, consultanta specializata si grija fata de detalii, pe care noi suntem dedicati sa le oferim clientilor nostri. Rezultatele din primul trimestru al acestui an ne confirma faptul ca obiectivul de crestere cu minim 20% a cifrei de afaceri a Grupului Eurolines Romania in 2014 este realist", a declarat Dragos Anastasiu, presedintele Grupului Eurolines Romania.

Anul trecut, Grupul Eurolines Romania a avut o cifra de afaceri de 330 milioane de lei.