Noua cabina de lux, pentru care un client Air France plateste aproximativ 9-10.000 de euro pentru un zbor lung-curier dus-intors, se transforma foarte usor intr-un pat cu o lungime de peste 2 metri si cu o latime de 77 centimetri, una dintre cele mai spatioase din acest segment.

Cabinele La Premiere, produse printr-un parteneriat cu B/E Aerospace, compania de design Priestmangoode si cu agentia de branding Brandimage, dispun de o cortina care ofera pasagerilor intimitate intr-un spatiu exclusiv de trei metri patrati. „Am fost surprinsi sa aflam, in urma unui studiu, ca 50% dintre clientii nostri de lux prefera un spatiu deschis, iar cealalta jumatate a ales exclusiv o cabina inchisa, asa ca, in cele din urma, am ales optiunea perdelei, care se adreseaza ambelor categorii de pasageri”, afirma Bruno Matheu, director executiv al diviziei lung-curier in cadrul Air France.

Investitie de 50 mil. euro: Air-France ridica miza pe segmentul de lux

Investitie de 50 mil. euro: Air-France ridica miza pe segmentul de lux

Pernele si salteaua sunt furnizate de lantul hotelier francez Sofitel, in timp ce produsele cosmetice din cabina de lux sunt oferite, de asemenea, de un brand din Hexagon, producatorul de lux Givenchy. Cabina La Premiere mai este dotata cu un televizor touchscreen HD de 24 de inci si cu o masa de 60 centimetri lungime si latime.

Lansarea zborurilor La Premiere reprezinta cea de-a treia etapa din "Best & Beyond" - procesul de pozitionare in segmentul superior demarat de Air France, parte din programul Transform 2015. Primele doua etape au avut loc in septembrie 2013 (cand a fost relansata clasa Economy) si in februarie 2014 (lansarea Business). Cursele lung-curier reprezinta 8,5 miliarde de euro din cifra de afaceri a Air France si au peste 15 milioane de clienti pe an, dintre care 1,6 milioane calatoresc la clasa Business.