Primaria Constanta a pus la dispozitie mai multe "embleme" care pot fi folosite pentru a promova statiunea Mamaia, a declarat primarul Radu Mazare, care a incurajat agentii economici sa le foloseasca gratuit pentru a inscriptiona sepci sau tricouri.

Consilierii locali au aprobat, in cadrul sedintei de miercuri, un proiect prin care agentii economici din Constanta pot folosi conceptul "Mamaia Style", pentru promovarea statiunii. Primarul Radu Mazare a declarat, miercuri, la finalul sedintei Consiliului Local Constanta, ca a dorit ca si in Mamaia sa existe diverse produse inscriptionate cu numele statiunii, asa cum sunt in strainatate.

"Am dat acceptul persoanelor fizice sau juridice si ii si invit cu ocazia asta sa vina sa foloseasca din emblemele pe care noi, impreuna cu Asociatia Litoral, le-am facut pentru vara aceasta si pentru statiunea Mamaia si poate pentru anii urmatori. Am constatat ca, plimbandu-te prin statiune de la Varna pana la Monte Carlo si pana la Phuket, gasesti peste tot tricouri, sepci, fel de fel de haine de vara inscriptionate cu statiunea respectiva, noi nu avem asa ceva. Asociatia Litoral a platit la o companie mare, internationala, ne-a creat aceste concepte si dam voie gratuit firmelor sa faca si sa inscriptioneze, sa foloseasca aceste layout-uri", a afirmat Radu Mazare, potrivit Mediafax.

El a explicat ca agentii economici care vor sa inscriptioneze diverse produse cu aceste embleme trebuie sa vina la Primaria Constanta, sa primeasca acceptul unei comisii, apoi le pot produce si comercializa asa cum doresc.
"Firmele vin la Primarie sau la Asociatia Patronala, le iau de acolo, pentru ca ele sunt intr-un anumit format electronic, se duc, discuta cu producatorii de tricouri si cu cei care fac imprimeurile, ca sunt fotografii, ca sunt brodate, ca sunt desenate, vin la Primarie, arata comisiei cum vor aparea si cum vor fi lucrate si scoase la vanzare. Nu ne intereseaza cu cat le produc, cu cat le vand, primesc acest accept, pentru ca logo-urile sunt ale Primariei si ale Asociatiei Litoral si nu le poate folosi nimeni fara a ceda acest drept de autor, dupa care le pun in vanzare", a spus primarul Constantei.

Mazare a precizat ca cel mai mult ii plac logo-urile "Safari" si "Bird watching" - prima infatiseaza doua tinere care se afla in club, iar cea de-a doua prezinta doua fete urmarite cu un binoclu cand fac plaja.

"Avem mai multe, ce putem regasi in Mamaia: safari, valuri...(...) Domnisoarele trebuiesc vanate, sunt niste gazele care trebuiesc vanate. Avem «Bird watching», pot veni spre zona Vadu oameni mai in etate sa se uite cu binoclul dupa pasaretul de acolo sau mai tinerei sa se uite si ei dupa pasarile de pe plaja", a explicat Radu Mazare, razand.

Costul pentru realizarea campaniei "Mamaia Style", lansata in martie, la Targul de Turism al Romaniei, a fost de 12.500 de euro, bani din taxa de promovare a statiunii Mamaia, a declarat Corina Martin, presedintele Asociatiei Litoral – Delta Dunarii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri