Investitia, realizata exclusiv din fonduri proprii, a fost finantata de Emil Morariu si reprezinta constructia hotelului Privo cu 40 de camere si restaurarea vilei monument istoric Csonka cu 6 camere. Hotel Privo a avut o deschidere soft opening din toamna lui 2013, iar acum este inaugurat oficial. Desi situat intr-un oras mic, care nu este o destinatie turistica de leisure, Adina Plopeanu si echipa sa considera ca exista potential pentru acest business in Targu Mures, oras care numara peste 800 de camere clasificate la doua, trei si patru stele.

Reprezentantii hotelului asteapta pentru 2014 venituri de 700.000 euro si un grad mediu de ocupare de 45%, ceea ce ar insemna ca se va atinge punctul de break-even, urmand ca din 2015 hotelul sa atinga afaceri de 900.000 euro si un grad de ocupare de 60-70% ceea ce ar duce la profitabilitate spune Alin Pop, consultant in domeniul ospitalitatii. Pop mentioneaza ca business planul prevede un ROI pe 20 de ani.

“Este o afacere de familie, ca si celelalte pe care le avem, iar rezultatele obtinute pana acum ma indreptatesc sa cred ca vom realiza anul viitor o cifra de afaceri de circa 900.000 euro. Spiritul antreprenorial l-am mostenit de la tatal meu, Emil Morariu”, spune Adina Plopeanu. Tanara antreprenoare detine impreuna cu sotul ei mai multe afaceri, printre care compania de constructii, Construct Mapcom, cladiri de birouri si un parc logistic, toate in orasul Tirgu Mures. La randul sau, omul de afaceri Emil Morariu este unul din cei sase fosti actionari ai fabricii de bere Bere Mures, achizitionata in 2008 de compania Heineken, pentru suma de 150 milioane euro.“Privo este visul copiilor mei si sunt mandru ca am putut participa la realizarea lui. Cred in acest proiect si sper ca toti oaspetii care ne vor trece pragul sa simta acest lucru”, spune Emil Morariu.

Adina Plopeanu a strans laolalta mai multi specialist cunoscuti din turism, inclusive pe Otilia Demian, care in trecut a lucrat pentru grupul hotelier Continental. Otilia Demian spuna ca una dintre oportunitatile pe care Privo isi propune sa le valorifice este turismul medical si de eveniment din domeniul farma sau medical, care este foarte dezvoltat in Targu Mures. De altfel, majoritatea clientilor sunt turisti de business.