Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) lanseaza ideea de brand "Litoralul Verde", prin care agentiile asociatiei sustin statiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol, Costinesti, Olimp, Neptun, Cap Aurora, Jupiter, Venus, Saturn, Mangalia si Vama Veche.

Cele 11 statiuni atrag in fiecare an aproximativ 70% din turistii care ajung pe litoralul romanesc prin agentii de turism. Aceasta parte de sud a litoralului este destinata in principal familiile cu copii, pentru care hotelierii au facilitati precum locuri de joaca, spatii verzi si parcuri de distractii securizate si persoane care urmaresc refacerea, relaxarea, curele balneare, tratamentele balneare efectuate cu produse naturale. In aceste statiuni vin si tineri atrasi de concerte si evenimente specifice sau turisti care prefera vacantele linistite si confortabile, la un pret acceptabil.

"Statiunile Litoralului romanesc s-au segmentat, ca brand, sunt diferite si se completeaza in acelasi timp. Astfel, daca brandul statiunii Mamaia este acela de statiune a distractiei si a cluburilor de noapte, Eforiile au fost si sunt in continuare specializate pe tratament balnear, cu o istorie de peste 100 de ani", declara Alin Burcea, prim-vicepresedinte ANAT.

Un turist care vine in statiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Costinesti, Olimp, Neptun, Cap Aurora, Jupiter, Venus, Saturn sau Mangalia petrece in medie un sejur de cinci zile. In 2014, rezervarile prin agentii pentru aceste zone au crescut astfel: Eforie Nord – plus 16%, Saturn – plus 10%, Neptun – plus 10%, Jupiter – plus 9%, Venus – plus 20%, Cap Aurora si Olimp – plus 1%.

Valoarea medie a pachetului turistic cumparat prin agentii pana la data de 31 mai 2014 arata astfel: Eforie Nord – 558 de lei, Saturn – 472 de lei, Neptun – 402 lei, Jupiter – 471 de lei, Venus – 474 de lei, Mangalia – 857 de lei, Olimp – 491 de lei, Cap Aurora – 456 de lei, Costinesti – 373 de lei si Eforie Sud – 378 de lei.

Sursa foto: Litoralul romanesc/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri