Ulterior, se genereaza online un document prevazut cu un cod de bare si un cod de referinta format dintr-un sir de caractere. Clientul merge in cel mai apropiat magazin partener PayPoint in termen de maxim 24 ore de la data rezervarii, unde fie ii inmaneaza agentului comercial codul de bare pe suport de hartie, pentru a-l scana, fie ii comunica acestuia codul de referinta. Clientul plateste in numerar si primeste la final un bon emis de terminal cu toate detaliile tranzactiei (data platii, suma, locatia, furnizorul, etc).

„Echipa Blue Air cauta in permanenta noi solutii care sa le ofere pasagerilor un confort sporit, inca de la primul contact cu serviciile Blue Air, pe parcursul calatoriei, cat si la aeroportul de destinatie. Noul parteneriat cu PayPoint face parte dintr-un program amplu de diversificare si simplificare a platii biletelor de avion. Aceasta noua modalitate de plata se alatura celorlalte optiuni de achitare a biletelor de avion, respectiv plata prin card, depunere numerar, CardAvantaj (plata in rate), etc.”, a declarant Gheorghe Racaru, director general Blue Air.

Destinatii operate de Blue Air 2014/ 2015:

  • din Bucuresti: Barcelona, Bologna, Bruxelles, Catania, Dublin, Koln, Larnaca, Liverpool, Londra, Madrid, Malaga, Milano, Napoli, Nisa, Paris, Roma, Stuttgart, Torino, Valencia
  • din Bacau: Bologna, Bruxelles, Dublin, Londra, Milano, Paris, Roma, Torino
  • din Sibiu: Stuttgart

Destinatii sezoniere – vara 2014: Antalya, Bodrum, Heraklion, Corfu, Lefkada, Zakynthos si Tel Aviv.