Potrivit lui Oliver McGee, profesor la Universitatea Howard, “operatorul aerian cheltuie 2,16 milioane de dolari in fiecare zi”. Pentru a avea din nou pasageri, Malaysia Airlines a dublat comisionul agentiilor de turism din Australia de la 6% la 11% pentru a aduce pasageri in avioane si a ieftinit foarte mult biletele, un zbor dus-intors Kuala Lumpur – Beijing costa 238 de dolari, in timp ce alte companii aeriene cer peste 500 de dolari, dar aceste eforturi nu au fost suficiente pentru a preveni zborurile aproape goale.

In luna martie, zborul MH370 de la Kuala Lumpur la Beijing a disparut cu 12 membri ai echipajului si 227 de pasageri la bord, iar in urma cu o luna, tragedia a lovit din nou, zborul MH17 a fost doborat in timp ce era in spatiul aerian ucrainean. Toti cei 283 de pasageri si echipajul au murit.

Cautarea zborului MH370 va fi reluata "in aproximativ o luna"

Cautarea zborului MH370 va fi reluata "in aproximativ o luna"

Ce sanse are Malaysia Airlines sa supravietuiasca? Malaysia Airlines, companie aeriana infiintata in 1947, se lupta cu datorii de 1,3 miliarde de dolari acumulate in ultimii trei ani si cu doua accidente aviatice misterioase petrecute in mai putin de 5 luni. Compania a pierdut mai mult de 40% din valoarea sa de piata in acest an. Malaysia Airlines a raportat o pierdere neta de 443 milioane ringgit (138 milioane dolari) pentru primul trimestru al anului 2014, o crestere de 59% comparativ cu un an inainte. Pierderile acumulate de Malaysia Airlines au provenit de la costurile ridicate de combustibil, taxele de aeroport si slabirea monedei Malaeziei fata de dolarul american.

Ce sanse are Malaysia Airlines sa supravietuiasca

Ce sanse are Malaysia Airlines sa supravietuiasca