Ministrul delegat pentru IMM-uri si Turism, Florin Jianu, a demarat sambata o leapsa inedita pe pagina sa de Facebook, care are sanse sa devina una dintre cele mai interesante campanii de promovare ale turismului romanesc desi nu beneficiaza de niciun fel de buget. Ministrul a demarat o leapsa cu selfie-uri la obiective turistice din Romania.

Florin Jianu a postat sambata pe Facebook un selfie cu el pe litoral cu mesajul "Haideti sa promovam Romania creativ: Lansez astazi ideea ,Selfie de Romania': va rog sa postati selfies ca turisti din Romania. Bineinteles, cu provocarea a cat mai multor alti prieteni".

Florin Jianu i-a provocat sa faca selfie-uri pe consultantul in turism Razvan Pascu, pe vice-presedintele ANAT Corina Martin, pe Aurelia Cristea, pe ministrul Fondurilor Europene Eugen Teodorovici, pe ministrul delegat pentru energie Razvan Nicolescu si pe proprietarul Eurolines Dragos Anastasiu.

Intr-un comentariu la postul sau, Florin Jianu mentioneaza si ca cei provocati trebuie sa faca selfie-ul in 24 de ore si neaparat la un obiectiv turistic.

Florin Jianu este ministrul delegat pentru IMM-uri si Turism. El a fost presedintele Patronatului Tinerilor Intreprinzatori din Romania. Leapsa cu selfie-uri turistice a ministrului vine in contextul in care in prezent sunt pe val atat provocarile Ice Bucket Challenge, cat si listele cu 10 carti care te-au marcat.

Cum vi se pare initiativa lui Florin Jianu? Merita Romania un selfie?

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri