Presedintele Air France, Frederic Gagey, a recunoscut marti dimineata, la postul de radio Europe 1, ca deocamdata nu exista o iesire din acest conflict. "Continuam sa negociem. S-au facut propuneri", a afirmat el. Conducerea Air France a propus astfel sa limiteze dimensiunile viitoarei flote a Transavia France, care se afla in centrul conflictului, pentru a-i asigura pe piloti ca filiala low-cost a grupului nu are ca scop sa inlocuiasca Air France, scrie Mediafax.

"Am simtit o ingrijorare a pilotilor care isi imagineaza ca Transavia France ar putea inlocui Air France. Pentru a arata ca proiectul nostru este clar, am propus ca flota sa fie limitata la 30 de avioane, o talie echivalenta cu cea a Transavia Hollande", a precizat el, adaugand ca aceasta limitare este valabila pana in 2019.

Pe aeroporturile pariziene Orly si Roissy, situatia era calma marti. Conform unei surse aeroportuare, "toti pasagerii afectati de greva au fost avertizati in avans, prin SMS. La fata locului nu sunt pasageri sau sunt foarte putini in dificultate". Dupa ce a asigurat mai putin de 50 la suta din zboruri luni, Air France a anuntat ca 60 la suta din avioanele sale raman la sol marti, pilotii chemati in ajutor pentru prima zi de greva avand nevoie de odihna.

Pilotii companiei Air France au facut apel la greva pentru a denunta conditiile de expansiune a Transavia, filiala low-cost a grupului. Air France, care a trimis 600.000 de mesaje si SMS-uri pentru a avertiza pasagerii, le-a recomandat clientilor care au bilete pana pe 22 septembrie sa-si "amane calatoria sau sa schimbe biletul fara costuri".