Greva de doua saptamani a pilotilor de la Air France ar putea avea un impact "de ordinul a 500 de milioane de euro" pentru anul 2014, a anuntat, miercuri, grupul Air France-KLM, relateaza AFP.

Conflictul, lansat de pilotii care s-au opus proiectului Air France de a se extinde in sectorul low cost, prin filiala Transavia, a provocat in luna septembrie o scadere cu 15,9% a traficului de pasageri si cu 17,7% a traficului de marfuri.

Impactul grevei asupra rezultatelor financiare pentru cel de-al treilea trimestru este evaluat de conducerea grupului franco-olandez intre 320 si 350 de milioane de euro, dar suma risca sa creasca, iar grupul se teme ca pana la sfarsitul anului se va confrunta cu o scadere a numarului de clienti, arata Mediafax.

Greva loveste in profitul Air France KLM

De altfel, grupul Air France-KLM a observat in perioada cuprinsa intre inceputul si sfarsitul grevei (din 15 pana in 18 septembrie) o rata a rezervarilor pentru lunile urmatoare mai redusa decat de obicei.

In consecinta, impactul grevei asupra incasarilor ar putea fi de "ordinul a 500 de milioane de euro", potrivit grupului franco-olandez, care se asteapta anterior la profit cuprins intre 2,2 si 2,3 miliarde de euro, estimare redusa intre timp la o suma cuprinsa intre 1,7 si 1,8 miliarde. Statul francez este actionar in proportie de aproximativ 16 la suta al grupului Air France-KLM, numarul doi european in transportul aerian dupa Lufthansa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri