Cele doua aeroporturi din Capitala au inregistrat in primele opt luni ale anului un trafic de 5,5 milioane de pasageri, in crestere cu 7,5% fata de anul trecut, a precizat joi Valentin Iordache, director de comunicare si relatii publice la Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti.

"Avem un plus de peste 5% pe primele opt luni la miscari si de 7,5% la pasageri, in conditiile in care exact pe lunile de vara cresterea a fost si mai mare", a declarat reprezentatul Aeroporturi Bucuresti la conferinta Mediafax Talks about Aviation 2.

In anul 2013, cele doua aeroporturi ale Capitalei au fost tranzitate de 7,64 milioane de pasageri, in crestere cu 1,3%, iar numarul de miscari aeronave (aterizari si decolari) s-a ridicat la 95.984. Pe Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti opereaza in prezent 37 de companii aeriene, care transporta pasageri catre 87 de destinatii, noteaza Mediafax.

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB) estimeaza venituri de 676,8 milioane lei in acest an, cu 1% peste nivelul de 668,6 milioane lei bugetat in 2013, si un profit brut de 32,8 milioane lei, in crestere cu 8 milioane lei fata de castigul estimat pentru anul trecut. Compania nu a comunicat deocamdata la Ministerul Finantelor rezultatele aferente anului 2013.

CNAB si-a inceput activitatea in 2010, prin fuziunea societatilor care gestionau aeroporturile Otopeni si Baneasa, si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri