Air France KLM, Tarom si Banca Transilvania au lansat marti un card bancar de calatorii, denumit BT Flying Blue, prin care romanii pot transforma in bilete de avion cumparaturile facute, reprezentantii companiilor aeriene estimand ca anul viitor vor fi achizitionate peste 5.000 de astfel de carduri.

Produsul va aduce utilizatorilor diferite beneficii si le va permite cu fiecare cumparatura sa castige mile in programul Flying Blue. Cu aceste mile ei vor putea achizitiona ulterior bilete de avion si alte produse.

"Mai intai, cei interesati trebuie sa isi faca un card Flying Blue, inregistrandu-se pe site-ul www.flyingblue.com, iar dupa aceea pot merge la orice sucursala a Bancii Transilvania si sa aplice pentru un card de credit BT Flying Blue. Sunt doua tipuri de carduri - clasic si premium. Cel clasic presupune ca la fiecare cumparatura de 4 lei primesti 1,5 mile. Cu cardul premium, la fiecare 4 lei primesti 2 mile. Cu aceste mile, acumulate pe card, se pot lua bilete de avion", a declarat Nicoleta Visan, director de marketing la Air France KLM, potrivit Mediafax.

Astfel, la 30.000 de mile acumulate pe card se acorda un bilet de avion gratuit dus-intors in Europa. Pentru lansare, primii 1.000 de membri care isi fac card BT Flying Blue primesc un bonus de 15.000 de mile.

De asemenea, posesorii cardului pot plati in maximum trei rate pentru biletele de avion pe zborurile Air France KLM si Tarom. Cardul include si asigurare de calatorie gratuita.

Cardul are o perioada de garantie de 55 de zile pentru achizitiile facute si o dobanda de 24% pe an. Posesorii cardului vor avea acces gratuit in saloanele "Business Lounge" din aeroportul Henri Coanda din Bucuresti si din aeroportul Avram Iancu din Cluj-Napoca.

Flying Blue este cel mai mare program de fidelizare din Europa, cu peste 24,5 milioane de membri. In program sunt 35 de companii aeriene partenere și peste 100 de parteneri care nu sunt companii aeriene. Cu cat membrii sai calatoresc mai mult, cu atat vor primi mai multe premii.

In Romania sunt peste 110.000 de membri Flying Blue, dintre care 25.000 inregistrati anul trecut.
Air France KLM este unul dintre cei mai mari jucatori in transportul aerian, la nivel mondial, si lider de piața pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. In 2013, Air France KLM a transportat peste 77,3 milioane de pasageri si peste 1,3 milioane de tone cargo. Flota companiei este formata din 552 aeronave, iar reteaua acopera 231 de destinatii din 103 tari prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle si Amsterdam-Schiphol.

Air France si KLM sunt companii membre ale aliantei globale SkyTeam care numara 20 membri si care ofera pasagerilor din intreaga lume acces la o retea globala de peste 16.323 de zboruri catre peste 1.064 de destinatii din 178 de tari.

Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane Tarom a fost infiintata in 1954 si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor. Din iunie 2010 este membra a SkyTeam, din 1993 membra a Asociatiei Internationale a Transportatorilor Aerieni (IATA), iar din 2000 este membra a Asociatiei Companiilor Aeriene Europene (AEA).

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei banci din Romania, in functie de active si are peste 6.000 de angajati, o retea formata din aproape 550 de sedii si 1,8 de milioane de clienti activi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri