Abia a inceput anul si romanii fac deja rezervarile pentru city break-uri si vacante la shopping. Cresterea pentru vacantele de Valentine’s Day cresc astfel cu 15%- 20% in aceasta perioada fata de o perioada normala din an, fara evenimente speciale, potrivit agentiei de turism Prestige Tours.

Motivele sunt Valentine’s Day (14 februarie), respectiv shoppingul in perioada reducerilor, perioada care debuteaza la mijlocul lui ianuarie. "Cei mai multi dintre turisti solicita city break-uri inca din prima saptamana a anului pentru calatorii de Ziua Indragostitilor. Acelasi obicei a fost format in ultimii ani si pentru city break-uri de shopping, in marile capitale europene. La mare cautare in 2015 sunt si sejururile in Dubai, unde in perioada ianuarie – februarie se desfasoara cel mai mare Festival de shopping. Produse ale brandurilor internationale de lux pot fi achizitionate la preturi reduse in aceasta perioada", spune Elena Anghel, director executiv Prestige Tours.

Parisul, in topul preferintelor in ciuda atentatelor

Cele mai cautate destinatii pentru Valentine’s Day sunt Paris, Verona, Barcelona, Roma, iar de anul acesta in topul oraselor preferate de turistii romani este si Florenta, noutatea lui 2015. ”Am avut multe solicitari pentru perioada 13-15 februarie, prin urmare am pregatit pachete speciale pentru a raspunde dorintei turistilor. Tarifele pornesc de la 240 de euro, pentru doua nopti de cazare cu mic dejun inclus la un hotel de trei stele, bilete de avion, intampinarea cu sampanie si buchet de flori”, spune Elena Anghel.

Cati bani trebuie sa ai pentru Valentine’s Day

In medie, valoarea unui pachet de Valentine’s Day este de 275 de euro de persoana. Cele mai ieftine oferte pornesc de la 228 de euro pentru un sejur la Roma si pot ajunge la 355 de euro, in cazul Parisului. "Ne asteptam la o crestere de 20% a sejururilor vandute anul acesta de Valentine’s Day fata de perioada similara a anului 2014", declara Elena Anghel.

Cel mai scump pachet de Valentine’s Day vandut pana in prezent a costat 5.000 euro. Sum acopera bilete de avion, cazare la 5 stele, supriza in camera (flori, vin etc), transfer aeroport-hotel-aeroport si asigurare medicala.

Tot in aceasta perioada exista cerere foarte mare pentru Milano, Londra, dar mai ales Dubai, datorita reducerilor practicate de retailerii de moda. Daca pretul pentru un city break la inceput de an este aproape similar celui din luna decembrie in orase precum Milano, Paris, Barcelona, in ceea ce priveste Dubai, tarifele sunt cu pana la 70% mai ieftine fata de cele pentru Revelion.

"In perioada Festivalului de Shopping din Dubai, aceasta destinatie este foarte ceruta de catre turistii romani. Este unul dintre motivele pentru care am introdus chartere pe Dubai pentru a raspune cerintelor clientilor. Valoarea medie a unui pachet in Dubai, in aceasta perioada, este de 700 euro, pachet ce include 7 nopti de cazare la hotel de 4 stele, cu mic dejun, bilete de avion, taxele de aeroport, transfer si asistenta turistica locala", spune Elena Anghel.

Cel mai scump pachet vandut pentru o destinatie de shopping a fost de 2.000 euro de persoana, cu cazare la 5 stele.

Prestige Tours, parte din grupul Happy Tour, a incheiat 2013 cu o cifra de afaceri de peste 46 de milioane de lei, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

Printre principalele agentii de turism din Romania se mai numara Eximtur, Christian Tour, Perfect Tour, TUI Travel Center (Eurolines) si Paralela 45.

Sursa foto: Portofel/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri