Dertour este prezent pe piata romaneasca de 11 ani, ca reprezentanta a Der Touristik. Daca la deschidere, in anul 2004, Dertour Romania reprezenta doar brandurile Dertour, Meier’s Weltreisen si Adac Reisen, in anii urmatori li s-au adaugat acestora si alte branduri de turism ale grupului, precum ITS, Jahn Reisen, Tjaereborg (in prezent Travelix).

"Incepand cu 2 februarie, Rewe intra in Romania si cu ITS Billa Reisen, ultimul brand de turism cu care nu era prezenta pe piata din tara noastra. ITS Billa Reisen pune accent pe oferte cu tarife mici, functionand dupa conceptul cel mai mic pret garantat, oferind vacante in destinatii de interes general din Europa si in destinatii exotice", a spus Colfescu. El a adaugat ca o alta particularitate a noului brand o reprezinta pachetele cu zbor charter din Viena.

Dertour Romania nu vinde vacante direct catre public, ci prin intermediul a 80 de agentii acreditate. "Avem pachete peste tot in lume si noi am fost primii care au organizat pachete de revelion in destinatii exotice. Alaturi de cativa turoperatori romani am avut chartere de revelion in Kenya, in 2012/2013, in Mauritius in 2013/2014 si in Maldive in 2014/2015", a afirmat Radu Colfescu.

Citeste si:

Printre cele mai cautate pachete Dertour se numara vacantele in Grecia, Turcia, Spania si Italia, dar si in insule din Oceanul Indian, Caraibe sau in tari din Asia. Dertour Romania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 25 de milioane de euro, in crestere cu 7%, plasandu-se in primele zece locuri intre operatorii de turism din Romania.

Compania germana Der Touristik este prezenta si in Bulgaria, Serbia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia si Austria. Grupul german REWE este prezent in Romania cu magazinele Penny Market, XXL MegaDiscount si Billa. Grupul activeaza in domeniul retailului si turismului in 16 tari europene, unde are peste 14.500 de magazine. Grupul a avut in 2013 afaceri de 50,6 miliarde de euro, dintre care peste 500 milioane euro in Romania.