Portalul de turism a inregistrat si o crestere de 300% a numarului de clienti care au achitat online, cu cardul. "Cele mai bine vandute pachete in 2014 au fost cele cu destinatia Antalya, insa un volum important l-au avut si biletele charter fara cazare spre Grecia. Per total, pachetele cu destinatii de vacante in Europa au avut o pondere de 70% in business-ul Paravion.ro, cele in afara Europei circa o treime, in timp ce destinatiile interne au reprezentat doar 5% din cifra de afaceri raportata in 2014”, declara Remus Visan (foto), managing director Paravion.ro.

Paravion a vadut cu 86% mai multe bilete de avion in 2014. Asta inseamna total de 100.000 de bilete de avion, pe toate cele cinci piete pe care activeaza (Romania, Turcia, Ungaria, Bulgaria, Cipru). Dintre toate acestea, 85% din business este generat de Romania. Astfel, Paravion a incheiat anul cu 50 de milioane de euro cifra de afaceri pe toate cele cinci piete.

Citeste si:

Principalele destinatii cu zboruri rezervate de pe Paravion.ro au fost cele preferate traditional pentru city break-uri in Europa: Viena, Paris, Munchen, Amsterdam, Londra, Istanbul, Barcelona, Roma, Lisabona si Praga. Destinatiile din afara Europei cu cele mai multe rezervari in 2014 au fost pentru New York, Bangkok, Tokyo, Cairo, Dubai si Tel Aviv.

Pentru 2014, Remus Visan se asteapta la o crestere de 30%-40% a cifrei de afaceri fata de 2013, cand a incheiat cu 55 milioane de lei. Pentru managerul roman, 2014 este un an "foarte frumos", dar care il va duce catre o provocare si mai mare in 2015: sa pastreze aceeasi crestere sau de cel putin 20%.

Paravion.ro este primul operator de turism 100% online din Romania si ofera servicii precum rezervari de bilete de avion, vacante, inchirieri auto si hotel.

Sursa foto: Antalya/Shutterstock.com