Agentia de turism Eximtur, condusa de Lucia Morariu (foto), a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, in crestere cu 9% fata de anul precedent. 63% din suma a fost data de serviciile de business travel si organizare de evenimente.

Divizia de vacante si calatorii a inregistrat o crestere de circa 4%, iar cea de incoming a crescut ca pondere pentru companie de sase ori, aducand in Romania turisti din Austria, Slovenia si Marea Britanie. In 2014, compania a platit taxe si impozite de peste un milion de euro.

Eximtur Business a fost anul trecut cea mai performanta dintre divizii, cu o crestere a serviciilor asigurate clientilor companii private si institutii publice de peste 14%.

Centrele de business travel ale Eximtur din Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca si Sibiu au inregistrat cresteri importante de cifra a vanzarilor si anume, 18%, 17%, 23%, respectiv 5%, pentru un numar de peste 100.000 de persoane care au calatorit pe destinatii externe si interne cu scop de afaceri.

Eximtur Business a castigat in 2014 peste 70 de clienti noi, companii private si institutii publice. Divizia a organizat peste 100 de evenimente, in special traininguri, team-building-uri si petreceri de firma pentru clienti din domeniul IT&C, industria de componente auto, tutun, retail & FMCG, programe de tip incentive in strainatate pentru partenerii de afaceri ai clientilor din domeniul agricol si a oferit servicii de business travel pentru clientii participanti la conferinte, congrese si simpozioane medicale.

Printre evenimente s-a aflat si Festivalul International de Film Transilvania, unde sunt prezenti 700 de invitati, personalitati din cinematografie, regizori, producatori, scenaristi, actori, critici de film, reprezentanti mass media.

Totodata, Eximtur a investit 100.000 de euro, in ultimul trimestru al anului, intr-un serviciu non stop de rezervari, asistenta si informatii.

In ce priveste zona de leisure, Eximtur a inregistrat o crestere generala de circa 4%. In structura vanzarilor, calatoriile externe au crescut cu 6%, iar cele pe destinatii interne cu 4%, pe fondul unui an profund marcat electoral, care a redus interesul romanilor pentru vacante.

In 2014, compania agentia de turism a dezvoltat si divizia Eximtur Incoming, cu site-ul www.romaniaforall.com in limba engleza in prezent, dar si in limba germana din martie 2015. Peste 2.000 de turisti din Austria, Slovenia si Marea Britanie au vizitat anul trecut Romania prin intermediul diviziei de incoming, care isi va extinde in 2015 operatiunile si pe piata Germaniei.

Infiintata in 1993, compania de calatorii Eximtur are 28 de agentii in 19 orase, dintre care 12 sunt francize si una online, fly.ro, patru centre de business travel la Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu si Timisoara si peste 150 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri