Cifrele au fost prezentante la evenimentul de aniversare a 25 de ani de activitate a companiei J’Info Tours. In toata aceasta perioada, agentia de a trimis in vacantele 3 milioane de turisti romani si straini, iar anul trecut a ajuns la 48.500 de segmente de zboruri.

Cea mai vanduta destinatie in 2014 la J’Info Tours a fost Antalya (statiune in Turcia), trend regasit in cazul celor mai multor agentii de turism. In acest an, insa, "vedetele" calatoriilor sunt Gran Canaria (insula care apartine Spaniei) si Costa Rica, doua destinatii pe care mizeaza proprietara companiei, Carmen Pavel (foto). Potrivit ei, consultantul de turism va deveni la fel de necesar ca doctorul, avocatul si consultantul financiar al familiei.

Agentia de turism J'Info Tours are circuite in peste 100 de destinatii. Pe langa vacante externe, agentia mizeaza pe turismul intern si a dezvoltat, astfel, propria baza de turism la Snagov, Simon-Bran si Zamora-Poiana Tapului. De asemenea, agentia organizeaza evenimente de la 200 la 2.000 de persoane (congrese medicale) in Romania.

Citeste si:

J'Info Tours a fost fondata de J'Info Tours de Carmen si Aurel Pavel in mai 1990. Zece ani mai tarziu, agentia de turism a devenit partener al Hogg Robinson Group (HRG), una dintre primele trei companii de management al calatoriilor si turismului din lume. In 2013, J'Info Tours a avut o cifra de afaceri neta de peste 10 milioane de euro si un profit net de aproximativ 125.000 de euro.

In acest an, si agentia Paralela 45, detinuta de Alin Burcea, implineste 25 de ani de la infiintare. Pe piata turismului mai activeaza agentiile de turism Perfect Tour, Christian Tour, Eximtur, Happy Tour, clasate pe primele locuri dupa cifra de afaceri.

Burcea, dupa 25 de ani in afaceri: Eu nu doresc sa fiu cel mai ieftin

Burcea, dupa 25 de ani in afaceri: Eu nu doresc sa fiu cel mai ieftin

Sursa foto: Gran Canaria/Shutterstock.com