Autoritatile din Peninsula Crimeea, anexata anul trecut de Rusia, estimeaza ca vor obtine in acest an pana la 2 miliarde de dolari din activitatile de turism, majoritatea vizitatorilor fiind asteptati sa soseasca din Rusia, potrivit The Moscow Times, care citeaza agentia rusa de stiri Sputnik.

"Numarul turistilor asteptati anul acesta in Crimeea este de 4,3 milioane, cei mai multi din Rusia, a declarat ministrul Turismului din Crimeea, Yelena Yurchenko. Peninsula ucrainiana Crimeea a fost anexata de catre Rusia pe 18 martie 2014, in urma unui referendum local lansat dupa inlaturarea regimului prorus ucrainian condus de Viktor Ianukovici. Inaintea anexarii, circa 6 milioane de turisti vizitau anual Crimeea, majoritatea din Ucraina, potrivit datelor agentiei de reglementare in turism din Rusia, informeaza Mediafax.

Anexarea peninsulei a starnit un val de proteste in intreaga lume, impotriva Rusiei fiind luate o serie de masuri economice de catre SUA, Canada si statele din UE. In timp ce Crimeea a fost anexata practic fara varsare de sange, in estul Ucrainei au izbucnit, in aprilie anul trecut, o serie de conflicte armate intre separatistii prorusi si fortele armate ucrainiene, numarul mortilor in urma conflictelor fiind estimat la cel putin 6.000, potrivit ONU. Autoritatile ruse incearca sa stimuleze industria turismului din Crimeea, insa calatoriile pe uscat pana in peninsula sunt ingreunate de numarul mare de puncte de control infiintate de o parte si de cealalta a granitei. Pentru a facilita accesul in peninsula, guvernul de la Moscova intentioneaza sa construiasca un pod intre Rusia si Crimeea, proiect care va fi finalizat in 2018 si a carui valoare este estimata la cateva miliarde de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri