"Turistii care iau vacante scumpe, de mii de euro, negociaza cel mai mult reducerile si incearca sa scada pretul chiar si cu 50 de euro. Se focalizeaza, insa, pe un lucru neimportant, cand la sume de 3.000-5.000 de euro platite pe o vacanta ar trebui sa fie cat mai pretentiosi la serviciile primite", a spus Burcea, potrivit Mediafax.

El a afirmat ca turistii de lux, de multe ori cand vor sa faca reduceri, renunta la mese. Nu de fiecare data, insa, aceasta varianta este una profitabila. Burcea a dat ca exemplu o familie care a facut o vacanta in Maldive si, la un pachet de 5.000 de euro, a refuzat sa plateasca o diferenta de cateva sute de euro dintre un pachet all inclusive si demipensiune.

"Au avut surpriza ca acolo, pentru pranz si sucuri pentru sapte zile, sa plateasca 2.000 de euro. Clientii care vor vacante in destinatii exotice ar trebui sa aiba incredere in agentiile de turism, pentru ca nimeni nu vrea sa dea un tun si apoi sa piarda turisti", a adaugat el.

Citeste si:

In schimb, turistii care cumpara vacante mai ieftine, sub 1.000 de euro de persoana, nu obisnuiesc sa negocieze reduceri pentru pachete, a mai spus proprietarul Paralela 45.

Agentia a avut anul trecut, de revelion, un charter spre Maldive, iar in acest an va avea o cursa catre Mauritius. De asemenea, organizeaza excursii in tari asiatice, precum Vietnam sau Cambodgia, dar si in Japonia, Bali, Republica Dominicana, Thailanda, Mexic sau Cuba.
Paralela 45, una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania, a incheiat anul trecut cu afaceri de 40 de milioane de euro. Pentru anul in curs, agentia si-a propus sa atinga un volum al afacerilor de peste 45 de milioane de euro. Firma detine o retea nationala formata din 35 de agentii si aproape 200 de angajati.

Paralela 45 concureaza pe piata romaneasca, printre altele, cu Christian Tour, Eximtur, Mareea, Perfect Tour si Happy Tour.

Sursa foto: Maldive/Shutterstock.com