Touroperatorul Cocktail Holidays estimeaza ca va incheia anul cu o cifra de afaceri de 16,5 milioane de euro, in crestere cu 10% fata de 2014, cand a atins 15 milioane de euro.

Estimarea proprietarului Dan Goicea vine in conditiile in care piata de turism creste an de an cu 10%. In schimb, insa, pretul mediu pe pachet turistic scade de la an la an cu cativa euro la agentia Cocktail Holideys. Spre exemplu, in 2013 valoarea pachetului mediu era 626 euro, iar acum este de 604 euro.

La nivelul companiei Cocktail Holidays, 30%-40% reprezinta incasarile din early booking. Astfel, pana agentia a vandut vacante de 5,9 milioane de euro pana la sfarsitul lui aprilie, cand se incheie oficial perioada de oferte timpurii.

Pe langa early booking, ofertele speciale si vacantele last minute sunt vanate si cumparate de catre romani. Ca atare, oferta normala este putin cumparata de catre turisti, iar in perioada 10 iulie-20 august oamenii evita sa plece in vacanta.

In topul destinatiilor cumparate de catre romani prin pachete de tip charter conduc insulele grecesti, cum ar fi Creta, Rhodos, Kos, Santorini, Corfu, Mykonos si Zakynthos, urmate de Turcia (Antalya si Bodrum) si Spania (Palma de Mallorca si Tenerife). Anul trecut, Cocktail Holidays a trimis 24.000 de romani in vacante de tip charter, din care 13.000 in Grecia.

La maximum doi ani, agentia introduce o noua destinatie vanduta sub forma de charter. Spre exemplu, anul acesta a introdus un charter catre Iordania, o premiera pe piata din turism din Romania.

Cocktail Holidays a fost fondata de antreprenorul Dan Goicea in 1993. Agentia concureaza cu agentiile Paralela 45, Christian Tour, Perfect Tour, Eximtur.

Sursa foto: Vacanta/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri