Iubitorii de "recompense"

Iubitorii de "recompense"

Iubitorii de "recompense" sunt interesati doar de calatoriile ce ofera experiente extraordinare. Ei cauta oferte spectaculoase, aleg calatorii "must have" si pretind intotdeauna experiente de vacanta premium, adesea vazute ca un drept castigat prin investitia de timp si energie la locul de munca.

Sursa foto: Thailanda/Shutterstock.com

Iubitorii de social media

Iubitorii de social media

Iubitorii de social media isi vor structura vacantele tinand cont, aproape permanent, de publicul on-line. Acestia se bazeaza foarte mult pe evaluari si recomandari online pentru a-si valida deciziile de vacanta sau calatorie. Astfel, o piata cu totul noua se poate deschide pe baza postarilor si opiniilor unor leaderi de opinie cu care interactioneaza calatorii pe diferitele retele sociale.

Sursa foto: Tineri calatori/Shutterstock.com

Iubitorii de autenticitate culturala

Iubitorii de autenticitate culturala

Iubitorii de autenticitate culturala vor vedea vacantele drept tot atatea sanse de a lua contact cu alte culturi noi, chiar daca experientele nu sunt cele mai confortabile. Pentru acestia, bucuria vacantei depinde in cea mai mare masura de autenticitatea experientei culturale.

Sursa foto: Turist in Nepal/Shutterstock.com

Calatorii "etici"

Calatorii "etici"

Calatorii "etici" isi vor face planuri de calatorie motivati de aspecte morale, precum scaderea emisiilor de carbon sau imbunatatirea vietii altora. Adesea, ei vor improviza sau vor adauga elemente de voluntariat, dezvoltarea comunitatii sau activitati ecologice vacantelor lor.

Sursa foto: Concept ecologie/Shutterstock.com

Iubitorii de simplitate

Iubitorii de simplitate

Ei vor prefera pachetele complete de vacanta, cautand sa evite administrarea prea multor detalii privind vacantele sau calatoriile lor. Pentru acest grup de calatori, vacanta reprezinta un moment de rasfat, bucurie, dar si de siguranta si confort.

Sursa foto: Cuplu pe plaja/Shutterstock.com

Calatorii "cu scop"

Calatorii "cu scop"

Calatorii "cu scop" sunt cei care au de obicei un scop specific pentru calatorii, indiferent daca de afaceri sau de agrement, si, astfel, au constrangeri de timp si buget. Acestia vor cauta sa-si planifice calatoria in cel mai simplu si eficient mod cu putinta, adesea bazandu-se pe tehnologie.

Sursa foto: Turisti/Shutterstock.com

Sursa foto: Turisti/Shutterstock.com