"Vrem sa ne dezvoltam lantul de hoteluri pentru ca in trei ani sa devenim lideri in Romania. Romania este o piata semnificativa in Europa de Est dupa numarul de locuitori, cu atractii fantastice, aveti mare, munti, cee ace nu regasim in toate tarile din Europa de Est", a subliniat Picheral. De altfel, grupul hotelier tocmai a anuntat ca va deschide doua noi hoteluri in tara in 2017, primul ibis Styles si inca un hotel Mercure.

Polonezii de la Orbis pariaza pe Romania si deschid doua hoteluri

Polonezii de la Orbis pariaza pe Romania si deschid doua hoteluri

Mai mult, grupul hotelier vrea sa se implice in formarea tinerilor care doresc sa lucreze in industria ospitalitatii. Laurent Picheral sustine astfel ca Romania ar trebui sa aiba mai multe scoli specializate in ospitalitate. "Aceasta este o diferenta importanta intre Romania si alte tari din Balcani, trebuie sa facem mai multe traininguri pentru angajatii din tanara generatie pentru a-i transforma in profesionisti. Dar sunt sigur ca vor aparea si aceste scoli. Suntem in discutii cu statul pentru a fi parteneri si a oferi stagii de practica pentru tinerii care vor sa lucreze in domeniul ospitalitatii. Sunt putine tari in care gasesti aceasta oportunitate de a crea si rar vezi o tara cum asa crestere rapida a PIB cum este Romania astazi. Poate ca exista o instabilitate politica, dar cu siguranta Romania va avea o economie dinamica", a mai spus Picheral.

Declaratiile au fost facute cu ocazia unui moment important pentru grupul Accor. Compania hoteliera a plantat copacul cu numarul 1.500.000 in Romania, parte a programului "Plant for the Planet".

Citeste si:

"Astazi exista legatura directa intre o campanie de CSR si imbunatatirea rezultatelor, a vizibilitatii brandurilor noastre. Din 2009 pana in prezent am economisit 33 de bazine olimpice de inot. In plus, generatia tanara, Millenials, alege mult mai usor si natural un hotel implicat in campanii de CSR. Deci exista o legatura economica. Unul dintre factorii de decizie pentru clienti care aleg astazi un hotel nu este renovarea recenta. Sunt din ce in ce mai orientati catre CSR, sunt interesati sa reduca consumul de apa prin folosirea de mai multe ori a prosoapelor", explica Laurent Picheral modul in care influenteaza o campanie CSR rezultatele de business ale grupului.

Programul de plantare a fost lansat in 2009. De atunci si pana acum, Romania a beneficiat de o treime din numarul total de arbori plantati la nivel international, in jur de 5 milioane de copaci. Cei 1,5 milioane de copaci au fost plantati in paduri si livezi ale scolilor din Transilvania.