Grupul de firme Eurolines Romania estimeaza o cifra de afaceri de 100 milioane de euro pentru 2015, din care 11 milioane euro din activitatea de transport international de persoane.

"Provocarile lui 2016 tin de concurenta aeriana care creste in continuare. Avem in acelasi timp probleme de care nu stim din timp, care tin de pretul motorinei si de acciza", a declarat Dragos Anastasiu, proprietarul Eurolines Romania, la aniversarea a 20 de ani de activitate a grupului.

"Noi avem voie sa transportam oameni din Bucuresti la Sighed, din Sighed la Viena, dar nu avem voie sa transportam oameni de la Bucuresti la Sibiu", a declarat Anastasiu pe subiectul liberalizarea transportului. "Ar aduce concurenta mai mare, preturi mai bune, calitate mai buna", a continuat antreprenorul despre ce ar inseamna liberalizarea transportului.

Eurolines va investi anul acesta in achizitia a patru autocare, dupa ce in 2014 si-a innoit flota cu 8 autocare. In prezent, flota Eurolines numara peste 500 de autocare. Ruta Bucuresti-Praga-Berlin "merge cel mai bine", potrivit lui Anastasiu. Targetul principal al Eurolines Romania sunt romanii care merg la munca in strainatate sau rudele lor care merg in vizita, insa segmentul de turisti devine tot mai puternic.

Grupul Eurolines are 20 de companii membre, cu un numar de 78 de puncte de lucru in Romania si 700 de angajati. Principalul concurent al Eurolines Romania este compania Atlassib.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri