Stefan Bianco este arhitectul care a gandit noul design, dupa ce s-a ocupat de restaurant si inainte de lansarea pe piata. De data asta a optat pentru un stil mai colorat, mai viu, in care culorile predominante sunt cele maritime (portocaliu, verde, turcoaz).

Mobilierul a fost in totalitate schimbat, mai putin elementele definitorii ale Harbour-ului (barca, candelabrul, ancora), iar in mijlocul incaperii a fost amplasat un bar. Pe partea de materiale de constructii, s-au folosit materiale din Germania si Italia, iar in ceea ce consta mobilierul, furnizori au fost Mobirom si Domicilio, doua companii romanesti. Elementele definitorii ale restaurantului „The Harbour”, precum o barca unica in Romania, ancora si candelabru, au fost pastrate.

Citeste si:

Managerul general al restaurantului The Harbour, Ioana Istrati, a declarat la conferinta de aniversare a 10 ani a restaurantului, in 2014, ca zona Piata Amzei in care se afla localul era in urma cu un deceniu un pol de interes, o zona turistica, iar acum este o "zona batrana", in care traiesc multi locatari in varsta.

"Zona Piata Amzei era un pol de interes in urma cu 10 ani, era o zona populata, o zona turistica", sustine managerul general al The Harbour. Acum, insa, "aceasta este o zona batrana, sunt locatari in varsta", a completat Istrati, potrivit careia in afara de restaurantul pe care il conduce, s-au inchis si s-au deschis diferite localuri.

Pentru restaurantul The Harbour, care, pe 18 martie, a implinit 11 ani de existenta pe piata HoReCa din Capitala, cea mai buna perioada a fost 2008-2009, fix inaintea crizei care a dus la scaderi de 20%-30% a veniturilor in 2012 si implicit o scadere a salariilor.