Airbus A321ceo reprezinta optiunea curenta de motor si este modelul livrat companiei pana in 2018. Wizz Air foloseste motorul IAE V2500 pe aeronove A320ceo si A321ceo.

“Cel mai mare beneficiu pentru pasagerii nostri sunt tarifele mai mici pe care le putem oferi ca urmare a eficientei sporite a aeronavei A321ceo fata de actualele A320. A321 are un interior nou, modern, si va avea efecte reduse asupra mediului”, a declarat John Stephenson, vicepresedintele executiv Wizz Air.

Primul A321 al Wizz Air a inceput cursele comerciale, zilnice, intre Budapesta si Londra Luton Airport, din 20 noiembrie. Dupa aceasta livrare, compania are inca o comanda suplimentara de 26 de aeronave A321ceo in productie curenta la Airbus, urmand ca acestea sa fie livrate pana in 2018, incluzand unal doilea in decembrie anul aceasta si 9 aeronove in anul calendaristic 2016.

Airbus A321ceo

Citeste si:

Primele patru A321ceo vor fi alocate bazei din Budapesta, iar livrarile ulterioare vor fi implementate pe cele mai populare rute ale retelei Wizz Air aflata in dezvoltare. Anul acesta, in cadrul Paris Air Show, Wizz Air s-a remarcatcu o comanda suplimentara de 110 aeronave Airbus A321neo cu termen de livrare intre 2019 si 2024.

Airbus A321neo reprezinta noua varianta de motor si promisiunea de a fi si mai eficient in colaborare cu noile tehnologii de motoare.Wizz Air nu si-a exprimat inca optiunea pentru motorul celor 110 de aeronave A321neo care vor incepe sa fie livrate in 2019.

In prima jumatate a anului fiscal 2016 (an care se incheie in martie 2016), Wizz Air a transportat 10,7 milioane de pasageri, o crestere cu 20% fata de perioada similara a anului fiscal 2015, iar factorul de incarcare a crescut la 90,7 procente. Wizz Air a anuntat recent un acord de leasing cu CDB Leasing (divizia de leasing a China Development Bank) pentru a finanta sase aeronave Airbus A321ceo, inclusiv cele doua A321 livrate in acest an.