Paravion, cu afaceri in mai multe tari din Europa si in Turcia, si-a majorat afacerile de 2,7 ori in 2015 si a atins cifra de 46 de milioane de euro pe toate pietele pe care activeaza, din care 67% este generata de Romania.
Biletele de avion raman motorul principal al companiei, de aproximativ 85% din volumul vanzarilor, dar tendintele din ultima vreme arata o majorare a ponderii partii de vacante. Turcia este tara in care Paravion a vandut cele mai multe bilete de avion, dupa Romania. Agentia mizeaza pe o crestere substantiala pe aceasta piata si pe segmentul vanzarilor de vacante.
In 2014, Paravion a avut o crestere a afacerilor cu 40%, pana la 77,5 milioane de lei (17,3 mil. euro) si a devenit un business independent pentru fondul de investitii GED, proprietarul Happy Tour si Paravion.
Paravion s-a extins la inceputul lui 2015 pe mai multe piete din Europa de Sud-Est, avand echipe de agenti de turism vorbitori de engleza, maghiara, bulgara, turca, greaca si spaniola. Agentia s-a dezvoltat puternic si pe piata turca, dupa ce a achizitionat la inceputul anului trecut portalul de rezervari Bavul.com. In paralel, au crescut vanzarile pe pietele suplimentare non-core in Europa Centrala si de Est (Bulgaria, Ungaria, Cipru), dar si in Marea Britanie si Spania.
Paravion tinteste in 2016 o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul trecut. Principalul concurent al Paravion in Romania este Vola. Pe piata mai sunt Tripsta.ro, Fly-go.ro si eSky.ro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: