Biletele de avion raman motorul principal al companiei, de aproximativ 85% din volumul vanzarilor, dar tendintele din ultima vreme arata o majorare a ponderii partii de vacante. Turcia este tara in care Paravion a vandut cele mai multe bilete de avion, dupa Romania. Agentia mizeaza pe o crestere substantiala pe aceasta piata si pe segmentul vanzarilor de vacante.

In 2014, Paravion a avut o crestere a afacerilor cu 40%, pana la 77,5 milioane de lei (17,3 mil. euro) si a devenit un business independent pentru fondul de investitii GED, proprietarul Happy Tour si Paravion.

Paravion s-a extins la inceputul lui 2015 pe mai multe piete din Europa de Sud-Est, avand echipe de agenti de turism vorbitori de engleza, maghiara, bulgara, turca, greaca si spaniola. Agentia s-a dezvoltat puternic si pe piata turca, dupa ce a achizitionat la inceputul anului trecut portalul de rezervari Bavul.com. In paralel, au crescut vanzarile pe pietele suplimentare non-core in Europa Centrala si de Est (Bulgaria, Ungaria, Cipru), dar si in Marea Britanie si Spania.

Paravion tinteste in 2016 o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul trecut. Principalul concurent al Paravion in Romania este Vola. Pe piata mai sunt Tripsta.ro, Fly-go.ro si eSky.ro.