"Turoperatorul a inregistrat in 2015 o crestere cu 3% a cifrei de afaceri, la un numar de turisti similar lui 2014, in ciuda unui an dificil, cu multe evenimente negative, de la criza financiara traversata de Grecia si exodul refugiatilor, in plin sezon estival, la atentate si atacuri teroriste in destinatii consacrate, care au afectat industria turismului", se arata intr-un comunicat al companiei, conform Mediafax.

Ca destinatii noi pentru 2016, compania anunta pachete pe charter pentru Split (Croatia), Algarve (Portugalia) si Lefkada (Grecia).

"Orice veste negativa care vine dintr-o destinatie se simte imediat in vanzari. Noi ne-am informat turistii prompt, de fiecare data, despre ce se intampla, le-am aratat vara trecuta ca vacantele lor in Grecia nu sunt perturbate de problemele financiare ale tarii, ca refugiatii ajunsi in insula Kos nu le strica vacantele sau ca la Paris situatia este gestionata corespunzator, si am renuntat la destinatii considerate riscante", a declarat Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays.

In ciuda dificultatilor din 2015, Grecia a fost destinatia anului in vanzarile Cocktail Holidays, care a oferit vacante charter in noua insule grecesti, urmata de Spania si Turcia. Pachetul mediu cu toate taxele incluse pentru Grecia a fost anul trecut de 480 de euro, pentru Spania 755 de euro, iar pentru Turcia 635 de euro.

Citeste si:

Cocktail Holidays adauga anul acesta o noua destinatie pe charter pentru Grecia, insula Lefkada, cu Parga si Sivota, la cele pe care le ofera in fiecare an: Corfu, Creta-Chania, Creta-Heraklion, Mykonos, Rodos, Santorini, Zakynthos. Alte doua destinatii noi sunt Algarve, Portugalia si Split, Croatia. Pachetele pentru aceste destinatii pornesc de la 577 de euro, cu toate taxele incluse, pentru Algarve, Portugalia, de la 500 de euro pentru Split, Croatia si de la 373 de euro pentru Lefkada, Grecia.

"Mizam anul acesta pe trei destinatii noi, pe charter, in care unii turisti au ajuns pana acum cu masina. Pe langa alternativa transportului rapid, cu avionul, in parteneriate pe care le avem cu companii romanesti, le oferim si optiuni de cazare in hoteluri aflate in apropierea plajelor. Ne asteptam ca Algarve, Split si Lefkada sa fie preferate de turistii pe care teama de atentate teroriste ii tine departe de unele destinatii, dar si de cei atrasi mereu de ceva nou", mai spune directorul general al turoperatorului.

Din oferta anului 2016 mai fac parte Spania (Barcelona, Costa Brava, Costa Dorada, Costa Blanca, Mallorca, Tenerife), Turcia (Antalya, Bodrum, Kusadasi, Marmaris, Didim), Emiratele Arabe Unite, circuitele in Italia, Turcia, Scandinavia, Thailanda si Sri Lanka, pachetele sociale pentru Cipru, Spania, Turcia, Muntenegru si insulele exotice.