Pe langa posibilitatea de a primi detaliile zborului pe e-mail sau sms, de luna aceasta pasagerii vor putea opta pentru a primi toate aceste informatii si pe Facebook.

Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clientilor KLM care rezerva bilete prin intermediul KLM.com si care opteaza pentru a primi informatii prin Messenger. KLM are peste 15 milioane de fani pe Facebook.

"Anul trecut am activat butonul Messenger de pe pagina noastrã de Facebook, care permite clientilor sa contacteze KLM direct prin mesageria privata. Numarul cazurilor a crescut cu 40%, ceea ce arata ca pasagerii nostri apreciaza aceasta formã de comunicare. Acum ducem serviciul nostru pentru clienti cu un pas mai departe, oferindu-le posibilitatea de a primi toate documentele de zbor si informatiile relevante intr-o singura informare prin Messenger”, a declarat Pieter Elbers, Presedinte si CEO KLM.

Compania KLM a fost fondata in anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriana care si-a pastrat numele original. In 2004, Air France si KLM au format alianta Air France KLM.