Hotelul Crowne Plaza din Bucuresti este unul dintre hotelurile cu cea mai indelungata traditie in nordul Bucurestiului. Fostul hotel Flora a fost achizitionat de grupul ANA Hotels in 1996, iar in urma unei renovari complete a inceput sa opereze in afiliere cu IHG (Intercontinental Hotel Group), la inceput intr-un contract de management, apoi ca si proprietate francizata.

Interviu cu Angelo Zuccala, General Manager Crowne Plaza Bucharest

Ce ne puteti spune despre hotelul Crowne Plaza Bucharest in anul 2016? Ce este nou la Crowne Plaza?

Prospetimea si “verdele” (la propriu si la figurat) raman atu-urile incontestabile ale hotelului Crowne Plaza Bucharest in continuare. In urma unei investitii substantiale din partea ANA Hotels, am inceput anul 2016 cu o infatisare complet noua a camerelor si a bailor: un design rafinat, modern, adaptat nevoilor si gusturilor unei generatii tot mai dinamice. Un exemplu in acest sens sunt camerele noastre Club Fit care pun la dispozitia oaspetilor biciclete statice, un concept unic in acest moment pe piata bucuresteana.

Pe langa aceste noutati de design si functionalitate ale proprietatii noastre, standardele internationale Crowne Plaza aduc trei beneficii suplimentare de confort: Sleep Advantage, un kit special conceput pentru un somn odihnitor, Power Everywhere, ce permite conectarea simultana la prize a trei device-uri electronice si Quiet Zone, un standard ce prevede existenta unor zone complet ferite de orice sursa de zgomot.

Dar avem si alte planuri de innoire in continuare. La sfarsitul anului vom inaugura un nou Boutique Spa / centru wellness ce va oferi, de asemenea, un mix inedit, unic de terapii si facilitati de relaxare si fitness. Va fi un concept spectaculos, cu o scenaristica bogata si multe elemente de noutate pentru Bucuresti.

Cum arata business mix-ul hotelului in ceea ce priveste cazarea si zona de food & beverage?

Mix-ul de business din cele doua surse principale de venituri este destul de echilibrat, in jurul a 50% atat pentru cazare cat si pentru Food & Beverage, ceea ce inseamna ca hotelul este la fel de bine ancorat atat pe piata internationala (sursa principala de venituri pentru cazare) cat si pe piata locala (sursa principal de venituri pentru evenimente si catering).


De ce ar alege un organizator de evenimente Crowne Plaza?

Segmentul de evenimente si catering a fost si va fi unul foarte puternic la Crowne Plaza deoarece se bucura de cateva atu-uri importante: o locatie spectaculoasa, in mijlocul unei gradini imense de 3000 metri patrati, acces la terase in aer liber pentru toate salile de evenimente si, nu in ultimul rand, un numar mare de sali: 16 in prezent, 17 de la inceputul anului viitor cand vom adauga o extensie de 110 metru patrati ballroom-ului actual. O suprafata totala de 1500 metri patrati.
La aceste elemente de “hard” se adauga si cateva atu-uri “soft”, cum ar fi echipa cu o experienta extrem de bogata si indelungata, noutatile sezoniere si optiunile variate de pranzuri si coffee-breaks, cu deosebita consideratie pentru principiile de nutritie sanatoasa.


4. Ce alte planuri aveti pentru viitorul apropiat?

In cateva saptamani vom lansa un website nou dedicat exclusiv zonei de evenimente si catering, un website menit sa-i ajute pe organizatorii de evenimente sa navigheze mai usor printre diversele optiuni de locatii, catering, etc. si care va aduce echipa noastra mai aproape de clienti.

Asteptam, de asemenea, cu mult entuziasm, finalizarea proiectului de wellness center anuntat pentru sfarsitul anului in decembrie. Va fi cu siguranta foarte apreciat de toti pasionatii unui stil de viata sanatos si va reuni atat elemente de spa, de relaxare si wellbeing cat si cele mai noi tendinte in fitness de pe piata internationala.

Pregatim, de asemenea, cateva noutati substantiale pentru inceputul anului 2017: finalizarea unei renovari soft a salilor de evenimente, inclusiv extinderea salii de bal Crowne Ballroom, dar si re-deschiderea Club Lounge ca facilitate exclusiva pentru oaspetii cazati in camere superioare. Acesta va avea un design complet nou si se va constitui intr-un spatiu exclusivist de relaxare pentru clientii VIP.

5. Cum stiti ca faceti bine ceea ce faceti?

In industria noastra exista multe instrumente de masurare a calitatii si a satisfactiei oaspetilor, pentru ca acestea sunt obiectivele finale ale muncii noastre de zi cu zi.
TripAdvisor si canalele online de rezervari sunt primul barometru in acest sens. Suntem extrem de mandri ca am avansat anul acesta la pozitia #8 in TripAdvisor pe Bucuresti si am fost premiati cu certificatul de excelenta.

La fel de mandri suntem de faptul ca am fost premiati, pentru al doilea an consecutiv, cu locul 1 – Cel mai Bun Hotel la categoria 4 stele – afiliat in cadrul celui mai prestigious eveniment al turismului si ospitalitatii din Romania – Top Hotel Awards. Este cea mai buna recunoastere a tuturor eforturilor facute in ultima perioada, de la cele investitionale pana la cele de strategie si performanta operationala.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri