"Turismul corporate aduce anul acesta aproapre 30% din veniturile companiei, diferenta fiind din leisure si restaurant. Aportul cel mai mare il are restaurantul, care atrage din ce in ce mai multi gurmanzi si cunoscatori ai bucatariei fine", spune Emil Munteanu (foto), managing partner la Atra Doftana, care anul trecut a incheiat cu o cifra de afaceri de 260.000 euro.

La Atra ajung pe luna cel putin 390 turisti, din care aproximativ 20% sunt straini. Turistii straini vin din Spania, Germania, Israel, Franta. Cei mai multi turisti vin direct, prin recomandari, 20% prin agentii si 10% prin alte platforme de rezervari ca Booking.com. Un turist cheltuieste aproximativ 700 lei la Atra Doftana, unde durata medie de sedere este de doua nopti in cele 10 camere ale pensiunii.

Citeste si:

'"In Valea Doftanei sunt aproximativ 30 de unitati turistice, dar niciuna clasificata la 5 margarete. Zona a inceput sa fie cunoscuta si cele 30 de unitati turistice nu fac fata cererii in perioada de sezon", spune proprietarul Atra Doftana, care are in plan infiintarea unei microferme langa pensiune.

In ce priveste turismul corporate, pensiunea castiga si din intalniri de bord, workshopuri si teambuildinguri. Spre exemplu, perioadele vanate de companii pentru un teambuilding sunt februarie-aprilie si septembrie-noiembrie, bugetele incep de la 500 lei/persoana si durata medie de cazare este de o zi si jumatate, potrivit lui Emil Munteanu.

Pensiunea Atra Doftana a fost deschisa in august 2011 prin firma Top Resorts, dupa o investitie de 1 milion de euro, din care 20% din fonduri europene. Top Resorts, companie cu capital 100% autohton, specializata in dezvoltarea de proiecte turistice integrate in natura, este detinuta de Emil Munteanu, Eduard Dimitriev, Stefan Mustata si Razvan Florea.