Operatorul aerian low-cost Ryanair a inregistrat in primul semestru o crestere a numarului de pasageri de 127%, astfel ca a transportat 680.000 de persoane, fata de 300.000 de pasageri in perioada similara a anului trecut, arata datele transmise de companie.

Cresterea este sustinuta de extinderea rutelor din si spre Bucuresti, care au ajuns la noua in vara acestui an. Din septembrie, compania va lansa noi rute catre Timisoara si Berlin, potrivit News.ro.

”In curand vom anunta calendarul de vara 2017, iar clientii romani si turistii trebuie sa se astepte in continuare la noi imbunatatiri, parte a programului Ryanair Always Getting Better, care include multe alte rute noi, dezvoltari digitale, noi interioare ale aeronavelor si mai multe tarife reduse”, au declarat reprezentantii Ryaniar.

In august, Ryanair a anuntat lansarea unei noi rute de la Bucuresti la Palermo, incepand din 28 martie 2017, care va fi operata de trei ori pe saptamana, pretul biletelor pornind de la 24,99 euro, pentru calatorii in aprilie si mai 2017. Compania are curse din Bucuresti spre Madrid, Roma, Milano, Bologna, Dublin, Londra, Bruxelles, Atena.

Ryanair concureaza, pe piata operatorilor low-cost, cu Blue Air si Wizz Air. Blue Air a transportat, in primele sase luni din acest an, 1,42 de milioane de pasageri, cu 82% mai multi comparativ cu aceeasi perioada din 2015, pe fondul introducerii a 25 de noi rute in acest an si extinderii flotei.

Sursa foto: Senohrabek / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri