Desi destinatiile clasice, cum ar fi Grecia, sunt in continuare cele mai cautate, apetitul romanilor incepe sa creasca pentru croaziere si, mai mult, apare o noua generatie de turisti - cei care cauta o experienta, nu un hotel si care obliga agentia sa vina cu noi produse turistice, spune Antonio Nitu, directorul general al Aerotravel.

Invitat la emisiunea WALL-STREET 360, Antonio Nitu, directorul general al agentiei de turism Aerotravel, a subliniat ca cei mai multi romani aleg destinatia externa de vacanta in functie de proximitate: asa ca cei din centrul si sudul tarii merg de regula in Grecia, iar cei din vest isi fac vacantele in Croatia sau Italia. Chiar si asa, tot mai multi romani, insa, sunt atrasi sa mearga in vacanta pe o nava de croaziera.

"Croazierele nu mai sunt o extravaganta, valoarea medie a unei croaziere in Mediterana este de 700 euro. Haideti sa comparam cu un sejur in Grecia, Bulgaria, Turcia. Este deja accesibil, desi perceptia romanilor este in continuare ca este usor prohibitiv. Aici, companiile de croaziera au ajutat foarte mult pentru ca au venit cu preturi speciale. Romania, pentru marii operatori de croaziere, a fost o piata emergenta si atunci au avut politici tarifare speciale pentru Romania. Insa incet-incet ei considera ca Romania se apropie de maturitate. Si atunci tarifele speciale pentru Romania sunt din ce in ce mai putine, dar asta nu inseamna ca nu sunt perioade cand croazierele costa 180 euro", sustine Antonio Nitu, care estimeaza ca anul acesta 10.000 de romani merg in croaziere.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri