Rutele vor fi operate dimineata in zilele de duminica, luni, miercuri si vineri spre Cluj, zbor care dureaza 40 minute, si zilnic catre Iasi, zbor ce dureaza o ora si 10 minute. Pentru ambele rute, preturile incep de la 20 euro (90 lei) pe sens, arata o simulare facuta pe site-ul Blue Air.

Prin comparatie, o calatorie cu trenul Timisoara-Cluj dureaza 6 ore si costa 66,2 lei, iar pe ruta Timisoara-Iasi o calatorie dureaza 15 ore si 51 de minute si costa 109,3 lei.

Directorul Aeroportului Timisoara, Daniel Idolu, estimeaza ca in acest fel aeroportul va depasi cifra de un milion de pasageri in acest an.

Citeste si:

“In contextul dat, avem convingerea ferma si repetam cu bucurie faptul ca in acest an Aeroportul Timisoara va inregistra un numar de pasageri ce va depasi cifra de un milion. Cu siguranta, pasagerii din regiunea de vest aveau nevoie, pe langa legatura aeriana cu aeroportul din capitala tarii, si de legaturi aeriene cu zonele importante din Romania, respectiv Moldova si Transilvania. Mai mult decat atat, legatura aeriana cu cele trei orase importante din tara, respectiv Bucuresti, Iasi si Cluj, ofera legaturi aeriene cu destinatii din diferite tari ale lumii, care nu pot fi accesibile direct de la Timisoara, cum ar fi: Israel, Emiratele Arabe Unite, Elvetia, Suedia, Danemarca”, a declarat Daniel Idolu, potrivit unui comunicat publicat pe site-ul aeroportului.

In 2016, Blue Air a investit in flota, iar incepand cu aceasta vara opereaza 26 de aeronave, fata de 15 avioane in primele 6 luni din 2015. Din totalul de 26 aeronave, 17 au interiorul modernizat, restul urmand sa intre intr-un proces de modernizare in urmatoarea perioada. Blue Air opereaza o flota de aeronave Boeing 737, avand interioare moderne cu scaune Recaro.

Numarul de angajati a crescut la 1009, de la 676 anul trecut. In prezent, din totalul de angajati, 91,6% sunt romani si 8,4% sunt straini.

Pe piata din Romania, Blue Air concureaza cu Ryanair si Wizz Air.