Oferta Paravion din primul weekend Black Friday a atras aproape 1,4 milioane de cautari, in crestere cu peste 250% fata de media zilnica obisnuita. Astfel, internautii interesati de vacante au realizat 965 de cautari pe minut, echivalentul a 16 pe secunda pe platforma Paravion.

Si in ceea ce priveste bilete de avion vandute in perioada 18-20 noiembrie, s-au remarcat tot cele operate de companiile de linie, respectiv Tarom, Turkish Airlines, KLM, Lufthansa si Air Serbia.

„Chiar daca aceasta sarbatoare a shopping-ului este sinonima cu reducerile foarte consistente pentru majoritatea comerciantilor si a clientilor, in cazul Paravion am observat un interes crescut pentru destinatii exotice. In primul val de campanie am inregistrat mai bine de 50 de tranzactii care au depasit 1.000 de euro, iar cel mai scump pachet vandut a costat de 3.000 euro. Weekend-ul viitor ne vom concentra tot pe pachete premium, din ce in ce mai cautate in randul clientilor nostri", declara Remus Visan, director general al Paravion.

Citeste si:

Potrivit reprezentantului Paravion, cel mai costisitor pachet achizitionat din oferta Black Friday de saptamana trecuta a fost un sejur de 10 zile, pentru 2 persoane, intr-un resort din statiunea Phuket din Thailanda, cu plecare pe 9 februarie.

Paravion tinteste in 2016 o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul trecut. Principalul concurent al Paravion in Romania este Vola. Pe piata mai sunt Tripsta.ro, Fly-go.ro si eSky.ro.

Sursa foto: Pixabay.com