Recent, portalul companiei a fost imbunatatit pentru a oferi o navigare mai usoara, ce permite pasagerilor un control amanuntit asupra detaliilor calatoriei. "Numarul celor care utilizeaza portalul este in continua crestere, iar ca exemplu putem analiza luna decembrie din 2006, cand s-a inregistrat o crestere de 148% comparativ cu luna decembrie a anului 2005”, a declarat Corina Enciu – Country Commercial Manager British Airways Romania & Moldova.

Potrivit comunicatului de presa, planificarea unei calatorii va dura numai cinci minute, informatiile legate de oferta companiei aeriene putand fi accesate prin intermediul internetului, informeaza NewsIn. Astfel, printr-un simplu click, turistii si oamenii de afaceri vor putea alege destinatia si cursa din oferta British Airways sau vor putea face rezervarea si check-in online. De asemenea, ei vor putea opta pentru locul in avion si pentru schimbarea datelor de calatorie.

Ghidul online de pe site va permite o accesibilitate mai mare, precum si o economisire a timpului necesar alegerii celei mai bune oferte de pret a biletului de avion, in functie de zilele de calatorie, iar portalul poate fi accesat de la orice calculator. Site-ul cuprinde toate informatiile necesare pentru zbor precum si pe cele despre destinatia care urmeaza a fi vizitata.

De asemenea, ghidul on-line da posibilitatea tiparirii unei liste de documente necesare calatoriei, calcularea excedentului de bagaj si a costulului aferent acestuia, comandarea unui scaun cu rotile pentru persoanele cu dizabilitati, listarea informatiilor medicale si a serviciilor de relaxare oferite la sol, a vaccinurilor oligatorii pentru unele tari de destinatie. Serviciul permite si trimiterea itinerariului pe email sau tiparirea acestuia direct de pe site.

“Romania a inregistrat progrese mari in domeniul tehnologiei si a devenit o piata care progreseaza din ce in ce mai mult in acest domeniu iar din acest motiv, consideram ca folosind portalul www.BA.com , pasagerii nostri pot beneficia cu adevarat foarte usor de produsele si serviciile de calitate pe care British Airways le ofera”, a mai spus Enciu.

Citeste si:

In plus, se poate afla valoarea biletului in valuta tarii din care se face plecarea, cu ajutorul unui convertor valutar international, plata facandu-se online prin card bancar. Oferta permite si posibilitatea de a face o rezervare pentru servicii de cazare la hotel, pentru un tur al orasului in limuzina sau elicopter sau pentru un transfer catre un alt aeroport. Aceste optiuni suplimentare sunt adaptate in functie de orasul care urmeaza a fi vizitat.

Un alt serviciu promovat de operatorul britanic, care are ca scop economisirea timpul pasagerilor, este operatiunea de check-in online, prin care un pasager isi poate alege locul in avion. Serviciu a inregistrat in Romania, in luna decembrie 2006, o crestere de 86%, comparativ cu luna decembrie 2005. Serviciul este disponibil tuturor pasagerilor cu pana la 24 de ore inaintea decolarii zborului, prin intermediul sectiunii intitulate ‘Manage my booking’.

Sectiunea permite modificarea si personalizarea detaliilor de calatorie, alegerea locului in avion, a preferintelor culinare si a serviciilor oferite inainte de zbor, la aeroport, in timpul zborului si la destinatie.

Pentru aproximativ 190 de aeroporturi exista posibilitatea tiparirii online a cartii de imbarcare, eliminandu-se astfel necesitatea asteptarii la coada pentru emiterea acesteia. Serviciul va fi introdus de catre British Airways si pe aeroportul Henri Coanda.