Cheltuielile mondiale pentru turism si calatorii ar trebui sa creasca in 2007 cu 3,9% pana la nivelul de 5.400 miliarde euro, reiese dintr-un studiu publicat de Consiliul mondial al calatoriilor si turismului si de agentia Accenture, relateaza NewsIn.

In urmatorii zece ani, cheltuielile de acest tip ar trebui sa creasca cu aproximativ 4,3% pe an, pentru a atinge in 2017 nivelul de 9.900 miliarde euro, rezulta din studiul, ale carui rezultate au fost prezentate cu ocazia Salonului international de turism din Berlin (ITB).

Statele Unite ale Americii va fi in acest an tara care va cheltui cel mai mult pe turism si calatorii, atat private cat si de afaceri, urmata de Japonia, Germania si China. in schimb, din acest studiu reiese ca pana in 2017 China va ocupa pozitia secunda a acestui clasament.

In studiu este mentionata si Rusia, care pana in 2017 va intra in lista primelor zece state ce cheltuiesc cele mai mari sume pe turism si calatorii.

Cresterea acestui sector va fi benefica pentru operatorii de turism si organizatiile capabile sa reactioneze cel mai rapid si cu cea mai mare flexibilitate la cerintele schimbatoare ale lumii, afirma studiul.

Fuziunile si achizitiile reprezinta o modalitate prin care aceste grupuri se pot extinde pe pietele in curs de dezvoltare si pot dobandi astfel experiza regionala.

La salonul international de turism participa sefii a aproximativ 100 de companii active in sector.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri