Liderul mondial in sectorul hotelier, InterContinental Hotels Group, a inregistrat o scadere de 61 de procente pe primul semestru al anului, la 94,6 milioane de euro, anunta publicatia franceza Les Echos.
Numarul unu mondial in sectorul hotelier, InterContinental Hotels Group (IHG), continua sa inregistreze pierderi importante. Desi in 2006, grupul britanic a vandut 31 de proprietati europene, printre care si renumitul Carlton de la Cannes, profitul net al acestuia a scazut cu 61% pe primul semestru pentru a ajunge la 94,6 milioane de euro. Aceasta scadere se explica insa si prin obligatia de a plati un impozit de 141,3 milioane de euro.

Totusi, activitatea grupului hotelier care exploateaza de asemenea si hotelurile Crowne Plaza si Holiday Inn, a progresat in primele sase luni ale anului cu 14%, la 332,8 milioane de euro, in timp ce rezultatul operational al activitatilor curente a ajuns la 163,4 milioane de euro, in crestere cu 5 procente. InterContinental ramane astfel increzator pentru cel de al doilea semestru al anului.

Grupul britanic a fost in ultima perioada obiectul unor posibile oferte publice de achizitie ceea ce l-a determinat sa practice mai mult o politica defensiva care sa ii protejeze principalii actionari. Astfel pe primul semestru al anului au anuntat o crestere a dividendelor de 12%. Criza din ultimele luni cat si evenimentele petrecute au reusit sa diminueze aceste speculatii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri