Numarul unu mondial in sectorul hotelier, InterContinental Hotels Group (IHG), continua sa inregistreze pierderi importante. Desi in 2006, grupul britanic a vandut 31 de proprietati europene, printre care si renumitul Carlton de la Cannes, profitul net al acestuia a scazut cu 61% pe primul semestru pentru a ajunge la 94,6 milioane de euro. Aceasta scadere se explica insa si prin obligatia de a plati un impozit de 141,3 milioane de euro.

Totusi, activitatea grupului hotelier care exploateaza de asemenea si hotelurile Crowne Plaza si Holiday Inn, a progresat in primele sase luni ale anului cu 14%, la 332,8 milioane de euro, in timp ce rezultatul operational al activitatilor curente a ajuns la 163,4 milioane de euro, in crestere cu 5 procente. InterContinental ramane astfel increzator pentru cel de al doilea semestru al anului.

Grupul britanic a fost in ultima perioada obiectul unor posibile oferte publice de achizitie ceea ce l-a determinat sa practice mai mult o politica defensiva care sa ii protejeze principalii actionari. Astfel pe primul semestru al anului au anuntat o crestere a dividendelor de 12%. Criza din ultimele luni cat si evenimentele petrecute au reusit sa diminueze aceste speculatii.