“Desi suntem o agentie specializata pe destinatii apropiate, ca Bulgaria si Turcia, am observat ca femeile sunt foarte interesate de locul in care isi vor petrece concediul, precum si de serviciile oferite, in cele mai mici detalii. Barbatii sunt mai putin pretentiosi in discutiile cu noi, avand doar cateva coordonate pe care le urmaresc, cea mai importanta fiind pretul. Chiar daca in prima faza acestia ne abordeaza cu cereri de oferte, in ultima instanta deciziile sunt luate de partenerele acestora, ele fiind mult mai pretentioase si mai interesate in ceea ce priveste confortul si calitatea serviciilor”, a declarat Izabela Nicolae, marketing manager Babel Tour.

Conform reprezentantilor agentiei, aproximativ 90% dintre clienti au preferat anul acesta pachete All Inclusive, atat pentru Bulgaria cat si pentru Turcia. Mai mult, pentru Turcia, optiunile clientilor romani s-au indreptat in mare parte spre oferte Ultra All Inclusive. “Clientii sunt foarte atenti la serviciile din pachetele turistice, analizand si cele mai mici detalii. Acestia prefera pachete mai scumpe, dar care le ofera siguranta unor servicii complete si de calitate”, a mai precizat Izabela Nicolae. Principalele atuuri ale ofertelor din Bulgaria si Turcia sunt tarifele foarte bune, pentru serviciile oferite, dar si conditiile excelente pentru familiile cu copii.

In ceea ce priveste tipurile de pachete turistice, reprezentantii Babel Tour apreciaza ca pe locul doi, dupa cererile pentru All Inclusive pentru Albena, Nisipurile de Aur si Antalya, se afla pachetele tip “city break” pentru capitalele europene. De asemenea, tinerii casatoriti prefera sejururi de 3-4 zile in capitale europene, cererea cea mai mare inregistrandu-se pentru Roma, Bruxelles si Viena, dar si pentru destinatii mai indepartate, cum ar fi statiunile din Egipt.

Citeste si:

Agentia Babel Tour face parte din grupul de firme dezvoltate in jurul Babel Communications. Babel Tour activeaza in piata de turism din 1999 sub umbrela Babel Communications. Din acest an, agentia functioneaza idependent, avand la baza o strategie de repozitionare, prin care s-a realizat o specializare a serviciilor pe destinatii din Bulgaria si Turcia. Ca urmare a acestei strategii, numarul clientilor Babel Tour a crescut de trei ori in acest an, fata de anul trecut.

Babel Communications este prima agentie de publicitate din Romania specializata in domeniul constructiilor. Compania a fost infiintata in 1998 avand printre clienti nume importante din sectorul constructiilor ca Henkel Romania, Policolor, Praktiker, Lasselsberger/Cesarom, Caparol-Daw Benta, Akzo Nobel, Kontirom by Arcelor Group, Bosch. Agentia a gestionat proiecte de comunicare importante si pentru clienti din sectoare non-constructii ca Acer, Scop Computers, Alexandrion Grup, Silca Oil.

In timp, grupul de firme Babel s-a dezvoltat si pe alte dimensiuni de piata, din afara publicitatii. Astfel, au fost activate noi centre de business in turism, prin Babel Tour, constructii, prin Babel Construct si mass-media, prin platfoma editoriala Misiunea Casa, care presupune productia unei emisiuni tv, editarea unei reviste si a unui portal web. In contextul aceleiasi strategii de dezvoltare, Babel Communications a demarat un proiect de regionalizare a activitatii, inaugurand la Sofia, in 2005, sucursala Babel OOD Bulgaria.