Cresterea de aproximativ 20% fata de perioada similara a anului trecut este pusa pe seama lansarii de noi linii de produse leisure, cresterii potrofoliului de clienti atat pe segmentul leisure cat si pe cel business, cresterii eficientei personalului si, nu in ultimul rand, pe tehnologia folosita.

Reprezentantii companiei estimeaza pentru finele anului majorarea cifrei de afaceri la 30 milioane euro, in crestere cu 25% fata de 2006. Cresterea generala a fost data de cresterile fiecarei divizii din companie.

“De exemplu, linia de produse EuroCityBreaks lansata la inceputul acestui an s-a bucurat de mult succes dovedindu-ne ca premisele de la care am pornit au fost corecte si evident determinandu-ne sa adaugam liniei si alte destinatii. Un alt succes al acestui an este lantul de chartere catre Grecia, am operat 3 chartere pe saptamana, Insula Skiathos din Bucuresti si Insula Rhodos din Timisoara si Cluj. Implementarea unui sistem de management al calitatii a fost resimtita imediat prin cresterea portofoliului de clienti corporate, piata de business travel fiind extrem de sensibila la calitate”, a explicat pentru Wall-Street Claudia Stan, director marketing Aerotravel Lufthansa City Center.

Aerotravel Lufthansa City Center face parte din reteaua internationala de agentii de turism “Lufthansa City Center” cu prezenta la nicel mondial.