Potrivit studiului, in ceea ce priveste turismul, Romania are o dezvoltare asemanatoare statelor vecine membre ale Uniunii Europene. "Daca luam cazul Ungariei, turismul a avut o crestere de 40% in anii imediat urmatori integrarii", se precizeaza in informarea pusa la dispozitie de Trend Hospitality.

Conform statisticii INCDT, hotelurile primesc solicitari din partea agentiilor de turism pentru 80% din cazuri pentru clienti corporate si 20% pentru turisti/grupuri.

"In prezent tour operatorii din Bucuresti au avut cereri in proportie de 50 % pentru hoteluri de patru stele, 35 % pentru hoteluri de trei stele si 15 % pentru hoteluri de cinci stele. Cand aleg o locatie pentru cazare, turistii iau in considerare in proportie de 49% standardele si serviciile si in proportie de 36%, brandul. In general, turistii straini au un sejur mediu de doua, trei zile in Bucuresti, fata de turistii romani care au un sejur mediu de una, pana la patru zile in Capitala", se precizeaza in studiul INCDT.

Citeste si:

In ceea ce priveste turismul european, conform studiului, circulatia turistica se va dubla in viitorii 20 de ani iar turismul de calatorie si afaceri isi va schimba destinatiile catre Europa Centrala si de Est, care va deveni "mai apetisanta" fata de Vest-ul Europei.

"Numarul turistilor straini care sosesc in Europa se estimeaza sa creasca la 7.171 milioane in 2020, cu o rata de crestere anuala graduala de 3%(...) Pana in 2020, aproape unul din trei turisti externi care sosesc in Europa vor alege Europa Centrala si de Est. Numarul de turistii straini sositi in Europa Centrala si de Est va creste cu o rata de 4,6%, ajungand la 223 milioane in 2020", se mai precizeaza in studiul INCDT.

Trend Hospitality reprezinta in Romania brandul Ramada. Trend Hospitality actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham: Ramada Worldwide, Wyndham Hotel Group, Super 8 Motel si Days Inn.