La sfarsitul lunii martie, agentia de turism online Vola.ro a inregistrat un volum de 24% din vanzari pe segmentul calatoriilor de agrement de tip independent, aproximativ 80% dintre turisti preferand sederile scurte, de tip city-break, de maximum 5 zile. De la inceputul anului 2008, destinatiile cele mai populare pentru calatorii au fost Madrid (7%), Barcelona (5%), Paris (4%), Atena(2%), Viena(2%), Londra (2%), Lisabona(1%), Tenerife (1%).

„Aceasta categorie de turisti are tendinta de a fi mai bine informata despre destinatia respectiva. Ei cauta informatii despre hotelul unde vor sta sau despre restaurantul unde vor lua masa utilizand surse multiple: descrierea de pe situl web propriu, experientele altor calatori postate pe site-uri de specialitate si din ghiduri turistice. In esenta, ei formeaza o retea sociala in care se face schimb de informatii, iar internetul este puntea de legatura”, a declarat Daniel Truica, Managing Director Vola.ro.

In primul trimestru al anului, Vola.ro a vandut servicii in valoare totala de aproximativ 600.000 de euro si estimeaza, pana la incheierea lui 2008, o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro.

Citeste si:

Vola.ro a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 827.000 de euro. Lansata in aprilie 2007, compania atrage lunar pe web site-ul sau peste 71.000 de calatori.

Vola.ro este un agent acreditat oficial IATA (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni) si emite bilete pentru peste 400 de companii aeriene, catre orice destinatie din lume. Clientii pot rezerva camere disponibile in peste 50.000 de hoteluri din intreaga lume si inchiria masini de la peste 40 de companii specializate.

Operatorul acestui website este Vola.ro Student Adventure SRL, cu sediul in Bucuresti. Vola.ro si site-ul afiliat FRU.pl din Polonia sunt finantate de fondul de capital de risc Tar Heel Capital cu sediul in Varsovia, Polonia.