Prin acest plan, compania vrea sa prinda din urma ceilalti competitori si sa profite de boom-ul calatoriilor de afaceri si de agrement din India si China, au declarat oficiali ai companiei. Hilton doreste sa gestioneze majoritatea acestor noi hoteluri si sa lase investitiile si proprietatile pentru alte branduri, informeaza Wall Street Journal.

“Regiunea asiatica este absolut prioritara pentru afacerea si dezvoltarea noastra. Strategia isi propune sa deschida 300 de noi hoteluri in zona asiatica. Am dori sa obtinem mai mult de atat, dar deocamdata acesta este scopul nostru”, a declarat Chris Nassetta, presedintele si directorul executiv al Hilton.

El a estimat ca valoarea acestor investitii este de aproximativ 10 miliarde de dolari. Nassetta vede aceasta expansiune o prioritate dupa ce Hilton a format baza americane anul trecut. Hilton s-a reunit cu partea internationala a Hilton, in 2006, fiind un pas important in extindere care a declansat expansiunea internationala.

Hilton s-a axat initial pe India, unde are deja un joint venture cu compania locala DLF, companie care si-a propus sa deschida 75 de hoteluri in urmatorii cinci ani, a declarat Nassetta. Incepand cu orasele mari din India, unde limitele de densitate ale populatiei sunt potrivite pentru standardele internationale ale hotelurilor, Hilton planuieste sa introduca branduri precum Hilton Hotels, Homewood Suites si Hilton Garden Inn. Compania DLF ar trebui sa ofere un avantaj lantului Hilton, fata de o parte din competitori, a declarat Koos Klein, presedintele Hilton Hotels din regiunea Asia-Pacific.

Citeste si:

”In India, multi oameni au planuri, dar nu si teren. DLF dispune de aceste terenuri”, a declarat Klein. Hilton deocamdata nu are hoteluri in India.

In urmatorii cinci ani, Hilton vrea sa deschida inca 18 hoteluri pe langa cele cinci deja existente in China. Inafara de brandul Hilton, compania planuieste sa administreze companiile Doubletree si Conrad Hotels & Resort. Nassetta a spus de asemenea ca vede “un masiv potential” in categoria de hoteluri pentru brandul Hilton Hampton Inn datorita dezvoltarii economice a Chinei si nerabdarea multor chinezi pentru calatoriile de lucru si de agrement.

In ambele tari brandul e in inferioritate pe piata de hoteluri, de aceea Hilton trebuie sa fie in masura sa prinda repede alte lanturi hoteliere, a declarat Nassetta. “Nu suntem brandul numarul 1 in prezent”, in Asia, a recunoscut Nassetta. “Dar e ceva ce am vrea sa schimbam”.