Incepand din februarie 2009, Lufthansa va introduce o ruta directa Bucuresti-Milano, aeroportul Malpensa.
Introducere aceste rute face parte din strategia Lufthansa de extindere a serviciilor directe catre Nordul Italiei precum si alte destinatii din Europa. Lufthansa va opera zboruri directe spre Milano din Bucuresti, Budapesta, Bruxelles, Paris, Madrid si Barcelona. Pentru programul de vara 2009 sunt prevazute si cursele non stop Milano – Londra si Milano - Lisabona.

„Odata cu lansarea rutei directe Bucuresti – Milano, oferta Lufthansa in Romania va depasi 95 de zboruri directe pe saptamana, catre Germania si Italia”, a declarat Stefan Versemann, Director General Lufthansa pentru Romania si Moldova.

Pentru anul 2009, Lufthansa a planificat sase aeronave Airbus A319 operate de compania subsidiara Air Dolomiti, in vederea deservirii rutelor non stop din Italia.

“Lufthansa este foarte bine pozitionata in Italia. Compania este extrem de apreciata si solicitata de catre clientii italieni. La bordul noilor noastre curse dinspre Italia sunt combinate seriozitatea si calitatea serviciilor Lufthansa, cu farmecul tipic italian”, a afirmat Karl Ulrich Garnadt, Vicepresedinte Executiv Lufthansa.


In prezent Lufthansa efectueaza 89 de zboruri pe saptamana, din Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu si Timisoara, catre trei destinatii din Germania: Frankfurt, Munchen si Dusseldorf, cu conexiuni catre circa 200 de destinatii in intreaga lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri