Cresterea din ce in ce mai mare a cererii pentru servicii de calitate a facut ca investitiile din sectorul hotelier sa se axeze pe dezvoltarea hotelurilor de trei si patru stele, a declarat Sonia Nastase, managing director al Trend Hospitality, companie de consultanta in domeniul ospitalitatii.
"In momentul de fata si in viitor investitiile in hotelurile de trei si patru stele vor fi cele mai sigure, in detrimentul celor in spatiile de cazare de una si doua stele", a precizat reprezentanta firmei de consultanta.

Potrivit acesteia, piata hotelurilor va creste in special pe segmentul hotelurilor mici, de pana la 60 de camere.
In ce priveste dezvoltarea de noi proiecte, in viitor atentia investitorilor se va concentra pe zona Bucurestiului, principala destinatie de afaceri, dar dezvoltatorii se vor orienta si catre zone cu specific balnear si locatii cu potential turistic cultural, a subliniat Sonia Nastase.

Referitor la gradul de ocupare a camerelor de hotel, la nivel european, reprezentanta Trend Hospitality a mentionat ca in doua din zece orase acesta inregistreaza scaderi.

Mai mult de atat, numarul de noi poiecte de dezvoltare s-a redus ultimii doi ani, principalele cauze fiind reprezentate de un curs de schimb instabil care face ca bugetarea sa fie mai dificila, precum si conditiile de creditare mai severe.

Conform studiilor consultantului, circa 94% din totalul clientilor straini ai hotelurilor autohtone provin din Europa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri